29 Ocak 2014 Çarşamba

uf be tukucum be ne kadar zaman olmuş

canım ilk göz ağrım blogum,
biliyor musun hep yazmak istiyorum ama hiç vakit olmuyor.

bebi büyüdü,
supermario ile biz büyüdük.

bol bol anne babalık yapar olduk.

sen benim unuttuklarımsın tuku, gelip burayı okuyup hatırladıklarımsın:))

buraya gelip okuduğumda ne çocukmuşum dediğimsin.
ne tatlıyız
ne melankoliğiz
ne gezmişiz,
ne içmişiz,
ne üzülmüşüm,
ne ağlamışım,
ne sevmişim
ne sevilmişim,
ne iyi arkadaşmışım,
ne düşüncesizmişim
ne fazla detaycıymışım
ne gıcıkmışım
ne aşıkmışım
dediğimsin.

sen ayfertito'sun sen buku'sun sen aku'sun.
bana tuku diyen  sevdiğim arkilerimi hatırlatansın.

30 olucam yakında. ama hala içim kıpır kıpır, ne kendimi 30 hissediyorum ne gösteriyorum iyi mi kötü mü bilemedim.

tek bildiğim beni hep sevdikleri ve kendi mutlu olduğum gibi içten ve hiperaktif giricem yeni yaşıma da.