31 Ağustos 2009 Pazartesi

Hayat.. kahve gibidir yalnız içmek keyif vermez..

Ne anlamsız bir haftasonuydu.

Cumartesi paso evle ilgilendim. Yıka temizle kaldır. Zaman şıp diye geçtide akşam olmuş hiç oturmadan gün bitmiş.
Akşam iftarı sahil kenarında piknik gibi yaparız diye düşünerek bişiler hazırladım ama Aşko yorgun gelince evde bahçede yemeye karar verdik.
Karı koca güzel bir yemek yedik karşılıklı Özel soslu patates salatası, Mevsim salatası, Havuclu Kabak salatası, Biberli Göğüs fileto tavuk ,Bulgur pilavı..

Lezzetliydi özellikle ilk kez yaptıgım Soslu patates salatası ve Biberli tavuk pek bi hoşumuza gitti.

Ghosts of Girlfriends Past "Hayalet sevgililerim" isimli filmi izledik ve nargile.. Haftasonun en güzel anı bukadar

Film hiç beklediğim gibi değildi. Özellikle sinemaya gidip izlenecek bir film değil.

Karar verdim keyifsiz olunca yazasım gelmiyor. Siteyi açıp açıp kapıyorum. Tarihe not düşmek adına bikaç satır yazayım dedim sonra geri dönüp okuyunca güzel oluyor.

Pazar günü Süpermario olarak şekerananemin evinde bikaç bişi vardı onları halleti aşko, sonra pamukananemın yanına hastaneye gittik. Öyle şeker masum duruyor ki hastanede maskotu olmuş hemşirelerin. Dr.lar akciğerlerine yaptıkları operasyonda delik oluşturmuşlar ve buyüzden hastaneye yattı cok zorlu birsüreçde. Canı cok yanıyor, çok üzülüyorum Allahım hakkımızda neyse onu yaşatsın. Canımıniçi annemde refakatci kalıyor yanında.

Güzelananem nekadar acı cekiyorsa annemde okadar üzülüyor ve hastanede günlerdir harap oldu oda, mübarek ramazan günlerinde Allahım yardımcımız olsun. Neredeyse bütün gün oradaydık.
İftar vaktine kadar dısarda vakit geçirelim sonra dönüp annemide alıp gideriz iftar açmaya dedik. Yakınlarda aşkonun babanesi var onlara gittik. Hala, amca, kuzenler, babane hepsi birbirinden tatlılar. İçten ve samimiler özlemişiz. Ordan çıkıp Hastaneye cok yakın olan Olivium 'a gittik. Biraz gezdik dolaştık ama çok çabuk bitti Hiçbişi de yoktu alınmaya değer.

Dönüp tatlıannemide alıp iftarı yapmaya gittik Olivium'a tekrar. Günlerdir hastane dşına cıkmayan anneciğime de değişiklik oldu. Hayat plan yapmaya gelmiyor. Ananem böyle olmasaydı eğer bu haftasonu iftarımızı mangal yaparak açıcaktık sahilde. Kısmet işte.

Onlar iyi olsunda hergün bizim..



30 Ağustos 2009 Pazar

Taaa 5yıl önce

video

28 Ağustos 2009 Cuma

Elveda karıncalar

Apartmanımız dün akşamüstü ilaçlandı haşere böcük möcük olmasın olanda varsa ölsün diye. Bende karıncalar için istiyordum ilaçlama eve. Ama aşko daha sonra olsun biz evde yokken deyince kaldı. Dün eve gittim baktım kapıda Lador duruyor, a aşko gelmiş hayırdır diye düşünürken ilaçlama yapıldıgı kocim de Yönetici olunca işten izin almış eve gelmiş. (şarköy 2008)

Kapıyı biri açıpda eve sana hoşgeldin demesi ne güzel miş. Her akşam boş eve kendi anahtarımla tıngır mıngır girince pek bi hoşuma gitti.

Ev mis gibi yerler ıslak dedim hayırdır. Meger evide ilaçlatmış etraf dagıldı diye tertemiz silmiş süpürmüş benim biricik kocam. Heryer miss ,salatayı yapıp masayıda hazırlamış yerim ben bu kocayı diye söylendim durdum.

Yemeğimizi yedik güzelceee ,kayınvaldemler yazlıkdan gelmişdi hem onlara hoşgeldin hem yürüyüş olur diye gittik. Normal İnsanlar yemek sonrası biryere misafirliğe gidildiğinde çaya gidiyorum der ya . Biz karı koca ne cay içeriz ne kahve oyüzden meyve yemeğe gittik diyeyim :p hehe bak iyi oldu yemek sonrası birine gittikmi meyveye cagırdılar demeliyim. Masrafsız misafir.

22 gibi kalktık hava öyle sogumuş ki tişört vardı üzerimde bogazlarım rüzgarı yedikce tıktık güm güm diye atmaya basladı:P cok hassaslar kendileri ama cidden esiyordu.


Bir günümüz daha geçti. Havalar serinledikce kış geliyor hissi oluştukca bünyede üzülüyorum ya , yaza tam alışmıştık.

27 Ağustos 2009 Perşembe

olmadı..

Güzel gelen haber olmadı malesef. Herşeyde bir hayır var..

Minik patileri

Dün akşam aşkonun supermario durumu vardı 9a kadar yoktu .
Ramazan mübarek ay çocukların hoşlarına gider hasladıgım mısırları vereyim diye kapının önüne cıktım,

Yukardan bises beni cagırdı, üst komşum doğum yapmışda gelmiş bile çağırdı gel oturalım diye, hadi dedim birgöreyim 5dak. bebişini. Maşallah öyle minikki yumuş yumuş elleri, mışıl mışıl uyuyordu hemen hemen Akranız komşumla evliliklerimizde 3 aşağı 5 yukarı aynı zamanda olmuş o erken davrandı şimdi bebişi kucagında.
(zeynocum 2008)
Oturduk falan derken ezan saati gelene kadar okonu bukonu su gibi geçti zaman 5dak. oldu sana 1saat . Şuan çalışmıyor evde 14günlük bebişi ama 40günlük olana kadar bebişi evden cıkmayacakmış cokzor ya. Çık dedim tadını cıkar bu ayların. Kış gelince zaten zor.Kendimi düşündüm hastalık falan olmadıktan sonra 40gün evde ı ıh duramam.Gezentiperileri tepemden inmez:D

O dogumunu yasadıklarını anlattıkca bebişine baktıkca zaten cok uzak gelen bebiş meselesi hepten zor geldi. Çok büyük mucize Allah her isteyene nasip etsin. Onlarda sağlıkla mutlulukla kalsınlar.

26 Ağustos 2009 Çarşamba

Ablişko'nun İftar Daveti

26 Ağustos çarşamba

Sabah servise aşko'da bindi bu tarafda bir işi vardı onu halletmeye servis boyunca bıdı bıdı bıdı bıdı hiç susmadık. Neçok konuşan bir çiftiz biz:D Maşallah ,Çok güzel ve hızlı geçti onunla yolculuk.

Dün akşam aşkonun ablası büyük görümceme iftara davetliydik. Eve gider gitmez hemen elmalı turta yapmak için kolları sıvadım. Öyle güzel oluyor ki parmaklarını yiyor insan kendim yaptım diye demiyorum :P


Hazırlıklara başladım 3kg elma soydum.
Evde karıncalar baş gösterdi mutfakta nerden geldi anlamak imkansız ve domates den tutda çerliston bibere kadar herşeyi yemek istiyorlar.
Hayatımda ilk defa tatlıdışında sebze yiyen karınca gördüm . İnanılır gibi değil. Elmaları bir önceki akşam bulaşık makinasının içine koydum girmesinler diye(!) kokusunu aldıkları heryere giriyorlar çünkü dün akşam cıkarıyım ordan dıye bır baktım gene dadanmışlar.

Dedim bu böyle bir daha bırakılmaz gene üşüşürler elmalara oyüzden hepsini soyup rendeliyim. 3kg elmayı soyunca kollarımda derman kalmadı. Sırtımda agrıyordu zaten.

Bırkısmını hemen koydum ateşe kocişko geldi O sırada eve o da bana mutfak teçhizatları konusunda yardım etti sağolsun.
Bir doktor edasıyla neşter ister gibi ; -kaşık , - tarçın , - ceviz vs. diye sıralıyorum oda hemen backup yapıyor :D

Yoğur yoğur nereye kadar sırtım ağrısı aldı başını gitti iftara kalmış 40dak. daha fırına gircek hamur. Aşko dedi dur ben yoğurayım hamuru özleşene kadar o yoğurdu işyerinde pudraları allıkları yaptıgı için alışık kıvam tutturmaya. Hemen özleşti hamur ve attım fırına.

Bulaşıkları yıkadı üstümü giydim bekliyoruz turta pişsin 10 var 7var 5 var derken 8'e, Enişte aradı hadi nerdesiniz diye dedim yoldayız cıktık :P Nasıl bir yolsa sessiz sedasız ev havasında :P Sanki Ridding'de İlhanın kasabasındayız :D o derece sessiz bir yol. Karşılıklı ben sölediğim yoldayız yalanına inanmayarak oda bana inanmayarak haha kapadık telefonu. Fırından turtayı aldıgım gibi cıktık öyle sıcakki birde mis gibi kokuyor Aşko diyorki elmalarını kaşıklayasım var :D


Kafamıza vurmuş iftar herşekliyle. 19:58de ezan okundugu anda park ettik ve içeri bir attıkki kendimizi.

Ablişko'nun menüsünde iftariyelikler, Mercimek köftesi, Çiğ köfte, Karışık kızartma, Mercimek çorbası, Kuşüzümlü pilav ve Kabak graten vardı. Güllaç yapmış ama yiyecek yerimiz kalmadı, Cacık yapmış kargaşada dolapda unutmuş şekercim:) Eli lezzetlidir pek güzel olmuştu herşey.


Zeynocuğum "dayiiiii", "gengeeee" diye dolaşarak bütün akşam mest etti bizi. Saçlarımı görünce "ayyyyy" deyip içi gidiyor:) sonra kendi saçlarını gösterip "bu benim güsel " diye son havasını atıyor zillii.


23:30 gibi kalktık evimize dogru cıktık hop diye evdeydik cok yakınlar bize 2sokak var aramızda:)Güzel bir aile gecesi daha sonlandı keyifli bol gülmeceli bir akşam oldu.

Öylesine

Bu sene gidemesekde Şarköy'e, Tekirdağ istikametinde hoşuma giden yeşilin her tonundan bir manzara.



25 Ağustos 2009 Salı

Ayfertito

Gün içerisinde öyle çok şey yasıyoruz ki şirkette bazende hiç..

Biri varki hep cok özel kalıcak; günüme renk katıyor..
Her türlü espriyi kaldırır, hiç gocunmaz,kırılmaz ..

Her öglen gözlerimizden yaşlar gelerek gülüyoruz, başkasına çok anlamsız gelecek ama sadece ikimizin anladığı bir dolu şeye..

Kendiyle sonsuzkere dalga geçebilme gibi bir özelliği var, kompleksiz her şeyini diline dolayabilir..
Asla kıskanmaz hep motive eder
Her şeyi bilir ama hiç yüze vurmaz..
Güzel ise güzel kötüyse kötü der mırın kırın etmez..

Açık yakalamaya çalışmaz, takdir etmeyi ben başaramam ama sen yaparsın demeyi bilir.
Zorda kalınca arkadan vurmaz..

O kadar içtendir ki onun olan her şeyi insan kendine ait sanabilir,
Her şeyini paylaşır elide gönlü gibi çok açıktır.

Büyüklük taslamaz, bilmediğine bilmiyorum demeyi bilir.
Komiktir çok güldürür,


4yıldır can olduk, her şeyi paylaştık.. gözüne bakıp beni anladığını düşündüğüm nadir insanlardan.. Sanırım bir eşim birde annem bukadar anlar her halimden..

Herşey yaşanabilir yıllar geçebilir ama hayatımın son 4yılında izi kalacak.. Çok seviyorum onu ama haberi olmasın şımarır:D
Benden neden bahsetmiyorsun dediği için değil tamamen içten gelerek yazdım bu yazıyı.
Çaki'nin annesi iyiki hayatımdasın.. İyiki Star tv'ye el koymuşuzda seni tanımışım.

Güzel bir haber geldi telefondan..

25 ağustos salı

Dün Saat 10gibi başlayan düşünceler 10,30da sonlandı:P Akşam için Develi'de yer ayırttım hem maçı 21:00 izleriz hem iftarımızı 20:00 yaparız diye.
Ve rezervasyon telefonu olarakda sevgiliminkini verdim:) Bu ne perhiz ne lahana turşusu :P ararlarsa şaşırır güzel olur diye düşündüm ama onlar aramadan ben arayıp söyledim ayırtıyorum diye akşamı bekleyemedim.


(25mayıs 2009 fotografı old city)

Güzelce gittik oturduk iftar için menüyü görünce doydum zaten ,

İFTAR TABAĞI

Bal, Kaymak, Pastırma Kağıtta, Sucuk, Beyaz Peynir, Siyah Zeytin
Hurma, Tulum Peyniri

SOĞUK MEZELER
Patlıcan Salata ve Pazı

SALATALAR
Karışık Mevsim Salatası
ÇİĞ KÖFTE

Günün Çorbası
Mercimek

ARA SICAKLAR
Fındık Lahmacun, İçli Köfte
(Antep Usulü) Patlıcan Dolma

KEBAP ÇEŞİTLERİ
Tandır - Fıstıklı Kebap - Patlıcan Kebap
Terbiyeli Kuzu Şiş - Tavuk Şiş
(Domates,Biber,Firik Pilavı İle Servis Yapılır)

TATLILAR
Güllaç, Cevizli Kadayıf,
Kabak Tatlısı(Kaymaklı), Kayısı Tatlısı(Kaymaklı)
İncir Tatlısı(Kaymaklı), Ekmek Kadayıfı(Kaymaklı), Baklava

İÇECEKLER
Limitsiz Meşrubat Ve Sıcak İçecek

Ben hayatta bitiremem dedim bunları ve Sarma Beyti söyledim alacarte olarak.

Kociminkilerden ufak ufak yerken birde bakmışım beytinin anca yarısını yıyebilecek kadar doymuşum. Masadaki çoğu şey kaldı.
Antep fıstıklı baklavası çıtır çıtır tazecikdi, Kazandibi sakız gibi uzuyordu cidden cok nefisdi, Diğer tatlıları deneyemedim yerim kalmadı.

Kagıtta pastırma mest etti beni bolca mantar vardı içinde, Çiğköfte herzamanki gibi Develi'nin üzerine tanımam yalnız acısı fazlaydı, Fıstıklı kebap Develi klasiği enfesdi, Kuzu şiş pamuk gibiydi yani nasıl yapıyorlar bukadar güzel bilemiyorum tavuk şiş ona keza.Frik pilavı damak tadıma uygun değildi yapış yapış pek sevmıyorum. Tabakda olan Tandır, Patlıcanlı kebap ise yer olmadıgından yemedim. Kocişko ise o telefon trafiğinde çoğunu yemedi.

Ve Çok güzel bir haber aldık telefonda kesinleşince yazacağım. Bakalım dualarımız hayırlara cıksın ve hakkımızda hayırlısı neyse Allahım onu yaşatsın.
Ve dün akuyla konuşmuştuk bu dua işini taa kalbimizden gelerek dilersek olur diye. Dün telefon gelince direk o geldi aklıma. Umarım onun içinde güzel şeyler olur.

Aşkım devamlı telefonda bu mevzu üzerine konuşmaktan ne ana yemeklerini yiyebildi ne maçı izleyebildi . Ve tabağını direk gönderdi yiyecek yeri kalmadığı için.. Okadar yemişimki nefes alacak yerim yoktu. Tatlılar masaya geldikce artık getirmeyin ziyan olacak diye bir kısmını istemedik bile.Zaten öyle heyecanlandık ki, hiç birşey umrumuzda değildi.
Diyarbakır - FB macını 3-1 biz aldık tabiki:)

Arabada gelirken son ses müzik eşlğinde öyle bir dans ederek geldikki kısıtlı imkanlarla:P sanırsın az önce club dan cıktık hızımızı alamayıp devam ediyor gibiydik, 23:30 olmuş saat hala enerji tam tepede eve kadar.

24 Ağustos 2009 Pazartesi

LoWeşık Gençlik!

Cumartesi aşkonun eve gelmesiyle bir oldu Palladium'a gitmemiz. 1 haftadır dışarı cıkmamış olmanın verdigi duyguyla tüm magazalara baktık. İftara eve dönüp mamalarımızı yedikk.


Orjinal adı Butterfly On a Wheel (İhanetin Bedeli) isimli filmi izleyip soru işaretleri üzerine dönnen filmden tam sıkılmaya basladıgımız anda film öyle bir sonla bittiki cidden süperdi. Tavsiye ederim.

Pazar ise; Çok güzel bir pazar günü geçti. Bol Bol aşk ve ben..
18:00'e kadar evden cıkmadık ve bolca sohbet edip makara yaptk Kocişkoyla.
Çok gülmek iyi değil derler! İnanmam, çok güldük!

*İkea'ya gidip hem alışveriş yaptık hem iftar açtık. Yemek yemeden önce herşeye saldıran biz yemekten sonra kuzu gibi olduk. Hemen bir anlaşma yapmak üzere aşkoyla oturdugumuz masaya daaha bir sıkı tutundum :P ve ev alışverişini kendisi yaparsa ben arabada onu beklersem eve gidince ne isterse yapacağımı söyledim gelen cvb ligtv yeniden açılsın'dı , şaşırmadım sukünetle bekledim:D yok diretilen tek mevzu bu.Anlaşmadan vazgeçip bende katılacaktım ki aksilik bu ya titreme geldi üstüme :P Elbise vardı üzerimde ve aksam üzeri Meydan öyle esmeye basladıki yemekten sonra arabaya zor geçtim titreye titreye. Real den alışverişi Kocim yaptı.

Kocişkoya kızdım gece 00,30da cips mi yenir canım! Yeme deyince kızıyor bana biliyorum. Söylendi bana "cipsden kim ölmüş abartıyorsun" diye..

Olsun o bana söylensin ben genede yılmadan müdehaleye devam edeceğim zamansız yeme arzusuna! Bazen hevesim kaçıyor "yesin istedigini karışma" diyorum. Sonra motive edip kendi kendimi laf söylüyorum papaz oluyorus hafiften :) Damar tıkanıklığı olmasından daha iyidir papaz olmak.

21 Ağustos 2009 Cuma

11ayın Sultanı Ramazan

Ramaza girmiş bulunmaktayız.Dün gece kendimden beklenmiycek performansla gece kalktım birde börek yaptım fırında. Aşko hiç ihtimal vermiyordu kalkacagıma bende öyle.


Çünkü Geçen seneki ilk iftarımızda karıkoca bir sahur yapamamıştık.Canım aşkımın yatagıma kadar getirdiği yemeği bile gözüm kapalı yıyordum 30gün boyunca her gece yemek taşıdı bana sağolsun.

Dedim bu sene kalkıyım ve saat çalar çalmaz gittiğim fırını açtım 10dakika ısındı. O sırada gidip yataga yattım sonra 10dak. sonra tetikte olan gözlerim biranda açıldı böreği fırına attım yarı gözüm açık yarı kapalı Masaya salata falan koydum. FIrının saatinide kurdum 15 dak. gittim tekrar yattım ışığıda açtım ki fırında börek uyuyakalmıyım . Mırıldanan sevgilim ışığa söylenene dursun gene tetikde 15dak. daha uyudum . Kalktım fırına baktım 10dak. kurdum gene yattım :D SOnra 7. dak. Gözlerimi açtım ve hemen kalktım aşkoyuda kaldırdım. Güzelce yemeğimizi yedik. Gayet dinç bir şekilde karıkoca ilk sahurumuzu yaptık:D 1,5yıl aradan sonra.

Sabah servise geç kalarak gece kalkmanın bedelini ödedim. Mertobüsle gittim baya hızlıca.

Ramazan haliyet-i ruhiyem gayet yerinde minicik bir baş agrıması belli belirsiz, ve şu saate kadar beni hiç üzmeyn karnım hafifden minik minik ackmaya başladı gibi. Keyifler gayet güzel.

Ve Ramazanın ilk isteği aşko'dan geldi. Aradı canı beyaz peynir çekmiş ve salam ama kallavi bir peynir . Bu gece sahur için hain planları varmış gene kalkabilir miyim acaba :)

20 Ağustos 2009 Perşembe

Sessiz bir akşam..

Artık supermario'mun çalışma saatleri pek bir uzadı. 1haftadır 22’den önce eve giremiyor. Benimde canım ne yemek istiyor ne iş yapmak. Tv karşısına geçip zaping yapıyorum, O kanal senin bu kanal benim.


Dün akşam yemeğimi yedikten sonra Kanaltürk’de The Deep End of the Ocean
( Okyanus Kadar Derin ) filmine kaptırdım kendimi. Başrolünü Michelle Pfeiffer’ın oynadıgı dramatik bir filmdi. Aslında dramatik filmleri sevmem sırf buyüzden Türk sinemasının mihenk taşlarından olmaya aday Babam ve Oğlum filmini izlemedim. Stres hüzün hayatın zaten içinde birde üzerine para yada zaman harcayarak başka sıkıntılara üzülmenin manası yok diye düşünüyorum:) Ama Yırtık Rahibe filminin en tatlı zenci oyuncusu Whoopi Goldberg’i görünce izlemeye karar verdim.

Kısaca filmin özeti; Mutlu bir ailenin 3yasındaki çocuğu olan Ben bir gün ortadan kaybolur ve tam 9 yıl sonra bulunur.. 12yasında herseyden haberdar ve kendine özgüveni tam bir çocuk olarak yetiştirilmiştir. Gerçek ailesine ısınamaz ve aile içi çatışmalara yol açar.

Annenin çaresizliği düzenlerinin bozuluşu filan çok etkiledi ve şıpırşıpır döküldü yaşlar. Sonu güzel bitsede neden dramatik filmleri sevmediğimi birkez daha anlamış oldum ,çünkü dayanamıyor ağlıyorum :)


İZLEMEYİ DÜŞÜNDÜĞÜM FİLM..


Vizyondaki filmlerden ağlayacağımı bile bile izlemek istediğim film My Sister’s Keper (Kız Kardeşimin Hikayesi). Camreron Diaz ve Alec Baldwin başrollerini paylaştığı film fazlasıyla hüzünlü konusu itibariyle.


Lösemiye yakalanan küçük kızlarına ilik bulabilmek adına dünyaya getirdikleri yeni bebekleri bir çok ameliyat geçiriyor. 11 Yaşına geldiğinde avukat tutup, ailesine dava açarak,yasalardan kendi vücudu ile ilgili kararların ailesinden alınmasını istiyor.

19 Ağustos 2009 Çarşamba

17 Ağustos 2009 Pazartesi

FB- sivas 3-0, Ginger, İlk uzun KM:)

Cuma günü akşam Supermariomla cadde 'de gezdik magazalara baktık ve güzel bir yemek ve sonrası Fb stadından eve kadar arabayı ben kullandım mutluyum hemde cok :) Ve yoort denedim mangolu franboazlı ve kivili güzeldi. sevdim. Ama standlardaki mısırcılara taktığım gibi her gördüğümde saldırıcak pozisyonda beni kendine cekmedi malesef:D

Cumartesi Supermario'mun mesaisi ile baslayan zaman benim evde geçirdiğim vakit. Supermario'mun vakti kalmadığı için pazar alışverişini yapamaması üzerine ben haydi bre dedim ilkkez pazara yalnız başıma gittim. Sırtım agrıdıgı için dönüş yolunda 4kes falan dinlenmişimdir. Aldıklarımda bişi olsa öyle ucuzduki sebzeler aklım kaldı taşıyamam diye almadım .

Bahçede güzelce yemegi planladıgımız deniz ürünlerinden oluşan menümüz için roka sız olmazdı. Barbunya Pilaki, Kabak salatası, Bol rokalı salata (hmmm süperdi) , enfestereyağlı güveçde karides ve ilk kes evde yapmayı denediğim kalamar(çok lezizdi!), tabiki olmazsa olmaz çupralar. Supermario geldiğinde herşey hazırdı balığı kendi elleriyle grillde yapacaktı ve oda bir duş sonrası geçti başına grillin ve miss gibi balıklarımız oluverdi . Karşılıklı güzelce miğdeye hüplettik mamaları of bak canım cekti gene. Sohbet muhabbet geceyi yarıladık ve uyuya kalmışız tv başında gene herzamanki gibi:P
Pazar geç kahvaltı ,baya bir geç 12:00'yi geçiyordu sanırım:D Aslında Supermario'm Caddebostanda denize karşı yapalım kahvaltıyı diye çokca ısrar ettiysede benim pek cıkasım yoktu evden o saatler içinde duymazdan geldim :P Enerji dolu kahvaltı soframızıda yapıp , Kınalı ada mı Burgaz ada mı, yapalım derkennnn benim ikisinede gidesim kaçtı:))) FB parkına gidelim dedim hemen termosa soguk su, örtü meyve bikaç abur cuburu cantaya koyup yola koyulduk.

FB stadının önünden geçipde Fenerium'a ugramamak olmaz güzelce tavaf ettik:) Full doluydu Maç oldugu için Fenerium. Nihat Özdemir de orada alışveriş yapıyordu , Kasada kredi kartıyla aldığı Yagmurluğun parasını ödemeye calısan Nihat Özdemirin agzından dökülenler " FB karta indirim yok mu yahu":))
Baya bir güldük bizde bu sözlerine , o sırada beyinlerde şimşekler maç için çaktı ama ikimizde birşeysölemedik birbirimize:)) şakalaştık
-gitsek mi ,-yok canım , -ay ne komık evden cıktık nerden nereye..
diye bitmek tükenmek bitmeyen maç muhabbeti dönmeye basladı dilimize:)) Kurtlandık bikere

Şanslıydık mis gibi park yeri bulduk parkın en güzel yerine örtümüzü serdik oturduk bismillah kocişko başladı üzüm, lays , su , ıvır zıvır kıvır :D sıkıyor onu orada duran ve yemediği herşey :D o yiyor o yedikce ben yiyorum rüzgar öyle güzeldiki manzaraya bakarak yattık denie dogru hatta bir ara resmen temiz hava aldı götürdü esnemeye başladık:P Toparlanıp Voleybol oynadık , saydırmaca, sektirmece, el pişirme, 3kere aa aaa aaa adlı oyunla sonlandı oyunlarımızzz :))
Hadi yürüyelim biraz dedik Parkın kalitesi baya bir düşmüştü çamaşırıyla denize giren yurdum insanı orayıda keşfetmiş dolanıyordu ortada sanırım pazar diye böyle oldu busefer.
Yatların oldugu bölümde tur atarken maç olayına tamamen biranda bodoslama girdik giriş girş.

Cadde'ye geçip yemek yiyelim ordan stada gideriz dedik. Caddebostan sahilde panayır yeri gibi öyle güzel aktiviteler ve promosyonlar vardıki cok eglenceliydi.
Yemekten önce dolanalım bir etrafı diye baktık Ginger'ı gördüm ICE Tea tarafından organize edilen aktivitede Sırayla insanlar biniyorlardı. Bende denedim tabi hemen ve cok sevdim Eğlenceli Bush amca boşuna sevmemiş Yüzyılın icadını. İnsan önce bocalıyor düşme riski sıfır ve ileri hızlanıyor geri yani kendine dogru cekince duruyor. Eğlenceliydi baya. Supermariom da bindi cok sevdi.
Arkamızda sırada beleyen kadın cok begendıgını kaç paraya satıldıgını sordu alsak şundan dıyordu ama hiç öle gözükmüyordu:))

Ve Cadde bostan Plajı
Belediye tarafından işletilmeye başlanmış yürüyüş yolumuz üzerinde oldugundan oraya gözucuyla baktık ki şezlong ve şemsiye 2tl karşılığı . Tahmin ettiğimiz üzere hertürlü insan vardı biraz daha yürüdükten sonra döndük Burger King'in oraya dogru Aç karnına içtiğim ayran miğdemi bulandırdı hamburger menüyü bile bitiremedim. Allahtan aşkım hop diye bir anda sihirbazlık yapıp götürdü midesine:))
Ve kesin kararımızı verdiğimiz an gene handikapa düştük :) evden hiç o düşünceyle cıkmadıgımız için ikide bir istiyormuyuz cidden gidelimmi gitsekmi gitmesek mi derken birde bakmışız stadın ordayız. Gene şanslıydık süper bir park yeri bulduk ve güzelce stadın yolunu tuttuk aldık biletleri 2paket çekirdek yanımızdaaa. Fb - sivas macını izlemeye koyulduk . Özlemişiz ya .Evlendiğimizden beri ilk mac keyfimiz stadda ve ugurlu geldik 3-0 yendik. Zvekliydi tezahüratlar ve eğlencesi. Mutlu mesut 89.5'inci dak. stadtan cıkmak için ayakladngımızda 3. Gol geldi göremedik stad koridorlarındaki tv'den tekrarını izledik iki bagırdık zıpladık ve Evin yolunu tuttuk. EN çok sahaya giren Rambonun emrenin ayaklarına yapışma anını tv görmek için heyecanlıydık. Girer girmez lig tv den o anı defalarca izleyip kahkahalarla bitti gece. Öyle yorulmuşumki kocişkomun yanında uyuyuvermişim.
Çokçok seviyorum..

3 Ağustos 2009 Pazartesi

3 agustos 2009 pazartesi


Nasıl geldi geçti anlamadım. Haftasonu ortaköy'e gittik . Çok güzel bir haftasonu geçti aşkoyla.

Fenerbahçe maçı vardı dün akşam eziktaşla. Türkiye kupasını götürdük müzemize 2-0 aldık maçı.
çok seviyorum hemde çok tam kalbime geldi ok...