24 Ağustos 2009 Pazartesi

LoWeşık Gençlik!

Cumartesi aşkonun eve gelmesiyle bir oldu Palladium'a gitmemiz. 1 haftadır dışarı cıkmamış olmanın verdigi duyguyla tüm magazalara baktık. İftara eve dönüp mamalarımızı yedikk.


Orjinal adı Butterfly On a Wheel (İhanetin Bedeli) isimli filmi izleyip soru işaretleri üzerine dönnen filmden tam sıkılmaya basladıgımız anda film öyle bir sonla bittiki cidden süperdi. Tavsiye ederim.

Pazar ise; Çok güzel bir pazar günü geçti. Bol Bol aşk ve ben..
18:00'e kadar evden cıkmadık ve bolca sohbet edip makara yaptk Kocişkoyla.
Çok gülmek iyi değil derler! İnanmam, çok güldük!

*İkea'ya gidip hem alışveriş yaptık hem iftar açtık. Yemek yemeden önce herşeye saldıran biz yemekten sonra kuzu gibi olduk. Hemen bir anlaşma yapmak üzere aşkoyla oturdugumuz masaya daaha bir sıkı tutundum :P ve ev alışverişini kendisi yaparsa ben arabada onu beklersem eve gidince ne isterse yapacağımı söyledim gelen cvb ligtv yeniden açılsın'dı , şaşırmadım sukünetle bekledim:D yok diretilen tek mevzu bu.Anlaşmadan vazgeçip bende katılacaktım ki aksilik bu ya titreme geldi üstüme :P Elbise vardı üzerimde ve aksam üzeri Meydan öyle esmeye basladıki yemekten sonra arabaya zor geçtim titreye titreye. Real den alışverişi Kocim yaptı.

Kocişkoya kızdım gece 00,30da cips mi yenir canım! Yeme deyince kızıyor bana biliyorum. Söylendi bana "cipsden kim ölmüş abartıyorsun" diye..

Olsun o bana söylensin ben genede yılmadan müdehaleye devam edeceğim zamansız yeme arzusuna! Bazen hevesim kaçıyor "yesin istedigini karışma" diyorum. Sonra motive edip kendi kendimi laf söylüyorum papaz oluyorus hafiften :) Damar tıkanıklığı olmasından daha iyidir papaz olmak.