25 Ağustos 2009 Salı

Güzel bir haber geldi telefondan..

25 ağustos salı

Dün Saat 10gibi başlayan düşünceler 10,30da sonlandı:P Akşam için Develi'de yer ayırttım hem maçı 21:00 izleriz hem iftarımızı 20:00 yaparız diye.
Ve rezervasyon telefonu olarakda sevgiliminkini verdim:) Bu ne perhiz ne lahana turşusu :P ararlarsa şaşırır güzel olur diye düşündüm ama onlar aramadan ben arayıp söyledim ayırtıyorum diye akşamı bekleyemedim.


(25mayıs 2009 fotografı old city)

Güzelce gittik oturduk iftar için menüyü görünce doydum zaten ,

İFTAR TABAĞI

Bal, Kaymak, Pastırma Kağıtta, Sucuk, Beyaz Peynir, Siyah Zeytin
Hurma, Tulum Peyniri

SOĞUK MEZELER
Patlıcan Salata ve Pazı

SALATALAR
Karışık Mevsim Salatası
ÇİĞ KÖFTE

Günün Çorbası
Mercimek

ARA SICAKLAR
Fındık Lahmacun, İçli Köfte
(Antep Usulü) Patlıcan Dolma

KEBAP ÇEŞİTLERİ
Tandır - Fıstıklı Kebap - Patlıcan Kebap
Terbiyeli Kuzu Şiş - Tavuk Şiş
(Domates,Biber,Firik Pilavı İle Servis Yapılır)

TATLILAR
Güllaç, Cevizli Kadayıf,
Kabak Tatlısı(Kaymaklı), Kayısı Tatlısı(Kaymaklı)
İncir Tatlısı(Kaymaklı), Ekmek Kadayıfı(Kaymaklı), Baklava

İÇECEKLER
Limitsiz Meşrubat Ve Sıcak İçecek

Ben hayatta bitiremem dedim bunları ve Sarma Beyti söyledim alacarte olarak.

Kociminkilerden ufak ufak yerken birde bakmışım beytinin anca yarısını yıyebilecek kadar doymuşum. Masadaki çoğu şey kaldı.
Antep fıstıklı baklavası çıtır çıtır tazecikdi, Kazandibi sakız gibi uzuyordu cidden cok nefisdi, Diğer tatlıları deneyemedim yerim kalmadı.

Kagıtta pastırma mest etti beni bolca mantar vardı içinde, Çiğköfte herzamanki gibi Develi'nin üzerine tanımam yalnız acısı fazlaydı, Fıstıklı kebap Develi klasiği enfesdi, Kuzu şiş pamuk gibiydi yani nasıl yapıyorlar bukadar güzel bilemiyorum tavuk şiş ona keza.Frik pilavı damak tadıma uygun değildi yapış yapış pek sevmıyorum. Tabakda olan Tandır, Patlıcanlı kebap ise yer olmadıgından yemedim. Kocişko ise o telefon trafiğinde çoğunu yemedi.

Ve Çok güzel bir haber aldık telefonda kesinleşince yazacağım. Bakalım dualarımız hayırlara cıksın ve hakkımızda hayırlısı neyse Allahım onu yaşatsın.
Ve dün akuyla konuşmuştuk bu dua işini taa kalbimizden gelerek dilersek olur diye. Dün telefon gelince direk o geldi aklıma. Umarım onun içinde güzel şeyler olur.

Aşkım devamlı telefonda bu mevzu üzerine konuşmaktan ne ana yemeklerini yiyebildi ne maçı izleyebildi . Ve tabağını direk gönderdi yiyecek yeri kalmadığı için.. Okadar yemişimki nefes alacak yerim yoktu. Tatlılar masaya geldikce artık getirmeyin ziyan olacak diye bir kısmını istemedik bile.Zaten öyle heyecanlandık ki, hiç birşey umrumuzda değildi.
Diyarbakır - FB macını 3-1 biz aldık tabiki:)

Arabada gelirken son ses müzik eşlğinde öyle bir dans ederek geldikki kısıtlı imkanlarla:P sanırsın az önce club dan cıktık hızımızı alamayıp devam ediyor gibiydik, 23:30 olmuş saat hala enerji tam tepede eve kadar.