17 Ağustos 2009 Pazartesi

FB- sivas 3-0, Ginger, İlk uzun KM:)

Cuma günü akşam Supermariomla cadde 'de gezdik magazalara baktık ve güzel bir yemek ve sonrası Fb stadından eve kadar arabayı ben kullandım mutluyum hemde cok :) Ve yoort denedim mangolu franboazlı ve kivili güzeldi. sevdim. Ama standlardaki mısırcılara taktığım gibi her gördüğümde saldırıcak pozisyonda beni kendine cekmedi malesef:D

Cumartesi Supermario'mun mesaisi ile baslayan zaman benim evde geçirdiğim vakit. Supermario'mun vakti kalmadığı için pazar alışverişini yapamaması üzerine ben haydi bre dedim ilkkez pazara yalnız başıma gittim. Sırtım agrıdıgı için dönüş yolunda 4kes falan dinlenmişimdir. Aldıklarımda bişi olsa öyle ucuzduki sebzeler aklım kaldı taşıyamam diye almadım .

Bahçede güzelce yemegi planladıgımız deniz ürünlerinden oluşan menümüz için roka sız olmazdı. Barbunya Pilaki, Kabak salatası, Bol rokalı salata (hmmm süperdi) , enfestereyağlı güveçde karides ve ilk kes evde yapmayı denediğim kalamar(çok lezizdi!), tabiki olmazsa olmaz çupralar. Supermario geldiğinde herşey hazırdı balığı kendi elleriyle grillde yapacaktı ve oda bir duş sonrası geçti başına grillin ve miss gibi balıklarımız oluverdi . Karşılıklı güzelce miğdeye hüplettik mamaları of bak canım cekti gene. Sohbet muhabbet geceyi yarıladık ve uyuya kalmışız tv başında gene herzamanki gibi:P
Pazar geç kahvaltı ,baya bir geç 12:00'yi geçiyordu sanırım:D Aslında Supermario'm Caddebostanda denize karşı yapalım kahvaltıyı diye çokca ısrar ettiysede benim pek cıkasım yoktu evden o saatler içinde duymazdan geldim :P Enerji dolu kahvaltı soframızıda yapıp , Kınalı ada mı Burgaz ada mı, yapalım derkennnn benim ikisinede gidesim kaçtı:))) FB parkına gidelim dedim hemen termosa soguk su, örtü meyve bikaç abur cuburu cantaya koyup yola koyulduk.

FB stadının önünden geçipde Fenerium'a ugramamak olmaz güzelce tavaf ettik:) Full doluydu Maç oldugu için Fenerium. Nihat Özdemir de orada alışveriş yapıyordu , Kasada kredi kartıyla aldığı Yagmurluğun parasını ödemeye calısan Nihat Özdemirin agzından dökülenler " FB karta indirim yok mu yahu":))
Baya bir güldük bizde bu sözlerine , o sırada beyinlerde şimşekler maç için çaktı ama ikimizde birşeysölemedik birbirimize:)) şakalaştık
-gitsek mi ,-yok canım , -ay ne komık evden cıktık nerden nereye..
diye bitmek tükenmek bitmeyen maç muhabbeti dönmeye basladı dilimize:)) Kurtlandık bikere

Şanslıydık mis gibi park yeri bulduk parkın en güzel yerine örtümüzü serdik oturduk bismillah kocişko başladı üzüm, lays , su , ıvır zıvır kıvır :D sıkıyor onu orada duran ve yemediği herşey :D o yiyor o yedikce ben yiyorum rüzgar öyle güzeldiki manzaraya bakarak yattık denie dogru hatta bir ara resmen temiz hava aldı götürdü esnemeye başladık:P Toparlanıp Voleybol oynadık , saydırmaca, sektirmece, el pişirme, 3kere aa aaa aaa adlı oyunla sonlandı oyunlarımızzz :))
Hadi yürüyelim biraz dedik Parkın kalitesi baya bir düşmüştü çamaşırıyla denize giren yurdum insanı orayıda keşfetmiş dolanıyordu ortada sanırım pazar diye böyle oldu busefer.
Yatların oldugu bölümde tur atarken maç olayına tamamen biranda bodoslama girdik giriş girş.

Cadde'ye geçip yemek yiyelim ordan stada gideriz dedik. Caddebostan sahilde panayır yeri gibi öyle güzel aktiviteler ve promosyonlar vardıki cok eglenceliydi.
Yemekten önce dolanalım bir etrafı diye baktık Ginger'ı gördüm ICE Tea tarafından organize edilen aktivitede Sırayla insanlar biniyorlardı. Bende denedim tabi hemen ve cok sevdim Eğlenceli Bush amca boşuna sevmemiş Yüzyılın icadını. İnsan önce bocalıyor düşme riski sıfır ve ileri hızlanıyor geri yani kendine dogru cekince duruyor. Eğlenceliydi baya. Supermariom da bindi cok sevdi.
Arkamızda sırada beleyen kadın cok begendıgını kaç paraya satıldıgını sordu alsak şundan dıyordu ama hiç öle gözükmüyordu:))

Ve Cadde bostan Plajı
Belediye tarafından işletilmeye başlanmış yürüyüş yolumuz üzerinde oldugundan oraya gözucuyla baktık ki şezlong ve şemsiye 2tl karşılığı . Tahmin ettiğimiz üzere hertürlü insan vardı biraz daha yürüdükten sonra döndük Burger King'in oraya dogru Aç karnına içtiğim ayran miğdemi bulandırdı hamburger menüyü bile bitiremedim. Allahtan aşkım hop diye bir anda sihirbazlık yapıp götürdü midesine:))
Ve kesin kararımızı verdiğimiz an gene handikapa düştük :) evden hiç o düşünceyle cıkmadıgımız için ikide bir istiyormuyuz cidden gidelimmi gitsekmi gitmesek mi derken birde bakmışız stadın ordayız. Gene şanslıydık süper bir park yeri bulduk ve güzelce stadın yolunu tuttuk aldık biletleri 2paket çekirdek yanımızdaaa. Fb - sivas macını izlemeye koyulduk . Özlemişiz ya .Evlendiğimizden beri ilk mac keyfimiz stadda ve ugurlu geldik 3-0 yendik. Zvekliydi tezahüratlar ve eğlencesi. Mutlu mesut 89.5'inci dak. stadtan cıkmak için ayakladngımızda 3. Gol geldi göremedik stad koridorlarındaki tv'den tekrarını izledik iki bagırdık zıpladık ve Evin yolunu tuttuk. EN çok sahaya giren Rambonun emrenin ayaklarına yapışma anını tv görmek için heyecanlıydık. Girer girmez lig tv den o anı defalarca izleyip kahkahalarla bitti gece. Öyle yorulmuşumki kocişkomun yanında uyuyuvermişim.