25 Ağustos 2009 Salı

Ayfertito

Gün içerisinde öyle çok şey yasıyoruz ki şirkette bazende hiç..

Biri varki hep cok özel kalıcak; günüme renk katıyor..
Her türlü espriyi kaldırır, hiç gocunmaz,kırılmaz ..

Her öglen gözlerimizden yaşlar gelerek gülüyoruz, başkasına çok anlamsız gelecek ama sadece ikimizin anladığı bir dolu şeye..

Kendiyle sonsuzkere dalga geçebilme gibi bir özelliği var, kompleksiz her şeyini diline dolayabilir..
Asla kıskanmaz hep motive eder
Her şeyi bilir ama hiç yüze vurmaz..
Güzel ise güzel kötüyse kötü der mırın kırın etmez..

Açık yakalamaya çalışmaz, takdir etmeyi ben başaramam ama sen yaparsın demeyi bilir.
Zorda kalınca arkadan vurmaz..

O kadar içtendir ki onun olan her şeyi insan kendine ait sanabilir,
Her şeyini paylaşır elide gönlü gibi çok açıktır.

Büyüklük taslamaz, bilmediğine bilmiyorum demeyi bilir.
Komiktir çok güldürür,


4yıldır can olduk, her şeyi paylaştık.. gözüne bakıp beni anladığını düşündüğüm nadir insanlardan.. Sanırım bir eşim birde annem bukadar anlar her halimden..

Herşey yaşanabilir yıllar geçebilir ama hayatımın son 4yılında izi kalacak.. Çok seviyorum onu ama haberi olmasın şımarır:D
Benden neden bahsetmiyorsun dediği için değil tamamen içten gelerek yazdım bu yazıyı.
Çaki'nin annesi iyiki hayatımdasın.. İyiki Star tv'ye el koymuşuzda seni tanımışım.