21 Ağustos 2009 Cuma

11ayın Sultanı Ramazan

Ramaza girmiş bulunmaktayız.Dün gece kendimden beklenmiycek performansla gece kalktım birde börek yaptım fırında. Aşko hiç ihtimal vermiyordu kalkacagıma bende öyle.


Çünkü Geçen seneki ilk iftarımızda karıkoca bir sahur yapamamıştık.Canım aşkımın yatagıma kadar getirdiği yemeği bile gözüm kapalı yıyordum 30gün boyunca her gece yemek taşıdı bana sağolsun.

Dedim bu sene kalkıyım ve saat çalar çalmaz gittiğim fırını açtım 10dakika ısındı. O sırada gidip yataga yattım sonra 10dak. sonra tetikte olan gözlerim biranda açıldı böreği fırına attım yarı gözüm açık yarı kapalı Masaya salata falan koydum. FIrının saatinide kurdum 15 dak. gittim tekrar yattım ışığıda açtım ki fırında börek uyuyakalmıyım . Mırıldanan sevgilim ışığa söylenene dursun gene tetikde 15dak. daha uyudum . Kalktım fırına baktım 10dak. kurdum gene yattım :D SOnra 7. dak. Gözlerimi açtım ve hemen kalktım aşkoyuda kaldırdım. Güzelce yemeğimizi yedik. Gayet dinç bir şekilde karıkoca ilk sahurumuzu yaptık:D 1,5yıl aradan sonra.

Sabah servise geç kalarak gece kalkmanın bedelini ödedim. Mertobüsle gittim baya hızlıca.

Ramazan haliyet-i ruhiyem gayet yerinde minicik bir baş agrıması belli belirsiz, ve şu saate kadar beni hiç üzmeyn karnım hafifden minik minik ackmaya başladı gibi. Keyifler gayet güzel.

Ve Ramazanın ilk isteği aşko'dan geldi. Aradı canı beyaz peynir çekmiş ve salam ama kallavi bir peynir . Bu gece sahur için hain planları varmış gene kalkabilir miyim acaba :)