28 Ağustos 2009 Cuma

Elveda karıncalar

Apartmanımız dün akşamüstü ilaçlandı haşere böcük möcük olmasın olanda varsa ölsün diye. Bende karıncalar için istiyordum ilaçlama eve. Ama aşko daha sonra olsun biz evde yokken deyince kaldı. Dün eve gittim baktım kapıda Lador duruyor, a aşko gelmiş hayırdır diye düşünürken ilaçlama yapıldıgı kocim de Yönetici olunca işten izin almış eve gelmiş. (şarköy 2008)

Kapıyı biri açıpda eve sana hoşgeldin demesi ne güzel miş. Her akşam boş eve kendi anahtarımla tıngır mıngır girince pek bi hoşuma gitti.

Ev mis gibi yerler ıslak dedim hayırdır. Meger evide ilaçlatmış etraf dagıldı diye tertemiz silmiş süpürmüş benim biricik kocam. Heryer miss ,salatayı yapıp masayıda hazırlamış yerim ben bu kocayı diye söylendim durdum.

Yemeğimizi yedik güzelceee ,kayınvaldemler yazlıkdan gelmişdi hem onlara hoşgeldin hem yürüyüş olur diye gittik. Normal İnsanlar yemek sonrası biryere misafirliğe gidildiğinde çaya gidiyorum der ya . Biz karı koca ne cay içeriz ne kahve oyüzden meyve yemeğe gittik diyeyim :p hehe bak iyi oldu yemek sonrası birine gittikmi meyveye cagırdılar demeliyim. Masrafsız misafir.

22 gibi kalktık hava öyle sogumuş ki tişört vardı üzerimde bogazlarım rüzgarı yedikce tıktık güm güm diye atmaya basladı:P cok hassaslar kendileri ama cidden esiyordu.


Bir günümüz daha geçti. Havalar serinledikce kış geliyor hissi oluştukca bünyede üzülüyorum ya , yaza tam alışmıştık.