23 Eylül 2011 Cuma

Stres

Anneler hasta olamazmış 2gün önce öğrendim. Sıtma terleme istifra hepsi beni buldu kolum kanadım kalkmıyordu bu gün iyiyim şükürler olsun. Bebi'yi emzirmek bile dünyanın en zor işi geliyordu. Eskiden hasta oldugumda çorba içmek için yatagımdan zor kalkarken bebi için o bitmiş halimle bile düzenini bozmadan devam ettim meğer eskiden hasta olmak ne kolaymış şimdi çok daha zor. Dün annem geldi hem bana hem bebi'ye hem benim  kaprisli hastalık halimi çeken Supermario'ya enerji oldu.
Bu gün Bebi'nin 3. ay kontrolü vardı. Her ay 1 kilo alan miniğim bu ay 600 grm. almış. Dr. işe başlayacak anneler de bu stress süt'e yansıyor, yaşıyoruz bunları dese de ben gözyaşlarımı tutamadım. Zaten çok ama çok stres var üzerimde çalışmayı her ne kadar özlemiş olsam da Bebi'den ayrılmak hem de o tam ele avuca gelir kıvama gelmişken bırakmak öyle zor geliyor ki anne olmayan anlamaz. Ben önceden anlamıyordum  mesela. Sürekli çocuklarından bahseden insanları komik buluyordum. Annelik hali o duygu yoğunluğu öyle başka bir dünya ki herşey ayaklarınızın altından kayıp gidiyor dünya bir o bir kendin etrafında dönüyor. Bu duygu da işte yaşanmadan bilinmiyor.

Supermario işten geldiğinde resmen bebi'nin üzerine atlıyor oynuyor seviyor öpüyor  özledim diyor içine çekiyor kokusunu şimdi onu daha iyi anlıyorum. Daha işe başlamadan hemde. Daha bebi'den ayrılmadan özlemeye başladım bile.

Dr. SMA gold mama önerdi. Diğer markaların tadı lezzetli oldugundan bebekler hemen alışıyor ve anneyi emmeyi reddediyormuş. SMA protein vitamin bakımından herşeyiyle güzel ama lezzeti annesütünden iyi değilmiş. 3 kutu sipariş verdik eczaneye yarın geliyor maması. Ben işe başlayınca da hem benim sağıp bıraktıklarım hem mama takviyesiyle yeni bir beslenmeye geçicez. Günler çabucak geçmesin....