7 Aralık 2011 Çarşamba

gönderiyor

Sana bir teyze bakıp aa bu çocuk Atatürk'üme benziyor sarışın mavi gözlü inşallah aydınlık geleceğimizin yarınları olur dedi.  Teşekkürler diyebilirdim. Ne denebilirdi ki yutkundum. Televizyonlarda kendini bilmezlerin siyasi bir kimlik deyip ona bile dil uzatmaya başlandığı günlerde yarınlar olman fikri gururumu okşamadı değil.

Dün yanındaydım süt iznim nasıl hızlı geçti gene. Pazartesi günü bir naneydin ki. Anneannene hiç gülmemişsin bolca istifra edip, pofuduk yanaklarını buldog kuçuları gibi iki yana salıp vakit öldürmüşsün. Akşam bizi görünce neşen yerine geldiğine annem isyanlardaydı bir gülücüğe neler verirdim diye:)) Sonra anladıkki mideni üşütmüşsün dün evde seninleyken yediğin herşeyi geri gönderince anladık iyice. Yanında olduğumundan mıdır genede keyfin yerindeydi.

Akşam babaanne ve dede'de bize geldiler hafta sonu araya girince 4 gün oldu göremedik diye isyanlardaydılar. Sen de onları özlemişsin yapmadığın şebeklik kalmadı. Çok seviyorum kocaman bir ailede elden ele kuzenlerinle halalarınla anneannen babaannen dedenle vakit geçirmeni.

Bu akşam fb 6s maçı var Supermario bizi evden gönderiyor çok bağırırsa sen korkarmışsın diye. Yolcuyuz bu akşam :)