3 Ağustos 2012 Cuma

yaz bitiyor

Yaz geldi geleli evde durmadık desem yeri.
bebi sağolsun gece uyanıp gündüzmüş gibi takılıyor zombi gibi gidiyorum işe,
o yorgun insan ben değilmişim gibi akşam için 87 plan yapıyorum, eve girişimiz istisnasız yarımı buluyor. Çamaşırları gece 01:30 asıp bulaşık makinasını o saatte boşalttım tempo çok sıkı
iş-ev-bebek-sosyal hayat hepsini 24 saate sığdırmanın  meşakati de olsun biraz

bıd bıd söylenmekten başka bir şey yapmayan insanları oldum olası sevmedim onlardan olmayacağım. Çok şükür sağlığımız yerinde yorgunluklar gelip geçici.

Yaz başında her günü haftasonu gibi yaşayacağız dememişmiydik

Zaten Yıldaşlar üst sokağımızda her akşam birbirimizdeyiz neredeyse, sonra EEK'lerle gidip geliyoruz onlar da iki alt sokağımıza taşındılar tüm sevdiğimiz arkadaşlarımız burnumuzun ucundalar. böyle olunca en sevdiğim çat kapılar bol bol oluyor.

Dün bebi'yi erken(!) 21,30'da uyutup karı koca nargile keyfi yaptık. Saat 00,30 Supermario yeni kömür hazırlıyordu nasıl özlemişsem evde yayılarak içmeyi .

Hafta sonu yoğun geçecek, uzun kmler bizi bekliyor.