19 Ağustos 2013 Pazartesi

dün

Dün gece bebi anneannesi'nde kaldı.
Biz eve sabaha karşı sürünerek girdiğimizden ve sabah işe kalkmak zorunda olduğumuzdan, resmen yatağa ayağımızı soktuğumuzda uyumaya başlamıştık.


Sabah oldu evden çıktım, burnumda tütmeye başladı kokusu.
Öğlen yemeğinde bir koşu gittim yanına.

Cumartesi yine geç bir saatte Marketten 50'lik bez alıp çıkınını eline tutuşturup anneme bıraktığımızdan çok kıyafet yoktu yanında. Ablam niso'mun taa 15 yıl önceki sakladığı kıyafetlerinden çıkartmış.

Bugün gidince üzerinde pespembe çıtçıtlı badi ile dolaştığını görünce pek güldüm haline.

Beni görür görmez hemen supermario'yu sordu. Genelde eve birlikte girdiğimiz için hep gözleri  arıyor baba çalışıyor değince, dışarı çıkmak istedi. Balkona gidip kuzenine bağrıyo ebyuuu  (ebru) sanırım 10 kere söyletmişimdir öyle tatlı ki konuşması yarım yarım.

Supermario'yu arayıp konuşturdum. Fasülye yediğini anlatmaya çalıştı telefonda.
sarılmaları, masanın ayaklarında ce ee oynaması çamaşır sepetiyle evde sürünmesi mutluluğuyla 1saat 5 dakika gibi geçti ve işe dönmek zorunda kaldım.

Akşam olsun yanında olabileyim diye saat sayıyorum şuan.