13 Ağustos 2013 Salı

1yıl önce 1 yıl sonra


* - Bundan bir yıl önce supermario bana yalnız tatile gitmek istiyorum dese direkt boşanalım der kesip atardım.
Şimdi gidilebilir geliyor?
Aklına karpuz kabuğu sokmaya gerek yok tabii :D
Hani bir gün talebi olursa hala bu ruh halindeysem izin veririm yani.

* - İş yerinden sevdiğim arkadaşlarımdan biri bu gezi parkı zımbırtısı yüzünden çıkarıldı çok mutsuzum

* - ayfertito izinde hala onu çok özledim.

* - Pno bize çok yakına taşındı, sık sık görüşüyoruz. geçen kıyafetlerimi ayıkladık. bana olmayanları ona verdim 34 beden her şey cuk diye oldu. Onun kıyafetleri de bana olsa keşke nerdeee . Sanırım bir daha hiç 34 beden olamıycam. ümidimi kestim. Geçen sene bebi'nin ilk yaş gününde 34müşüm o zaman giydiklerim şimdi kasıyor ciddi ciddi.

* - Sln'le kız partisi verdik geçen akşam. 7 kız olduk toplamda. rakam tek olunca Nsl'i fasülye oldu her oyunda:))) bu komik ismi de anlatsam şimdi hiç komik olmayacak olan o an çok güldüğümüz klasik makaralarımızdan birinde taktık. Menüyü belirledik erkekler evden gitti biz de güzel bir yemek yedik önce sonra dvd 'ye en ağlak aşk filmini takıp salya sümük ağlaya ağlaya izledik. Ardından da genelde kızlı erkekli oynadığımız katil kim oynadık. çok güzel bir geceydi.

* - Bebi'yle aşkımız çok büyüdü. Dillendikçe daha da tatlı oluyor dün annemle aramıza alıp trablusgarp dedirtmeye çalıştık gabadi dedi:D  söyleyemediği kelimelere başka uyduruk şeyler diyor.

* - Bire bir çakma supermario oldu bebi. koltugun üzerine elinde dergi ile çıkıp tavandaki sinek'i öldürmek için zıpladı. indi aşağı bu sefer bebi çıktı aynısını yapmaya. tripler el kol hareketleri aynısı.

* - bu akşamdan için dün Eek mesaj yazmış yarın bizdesiniz yemeğe diye ama hiç gidesim yok. Deniz kenarında olmak istiyorum.