8 Temmuz 2013 Pazartesi

dün bugün

Kaşı Beyaz'ın kahvaltısını çok kişiden duymuştum güzel diye. Bir kesim o kadar para verilmez bir kesim değer diyordu. Dün yani pazar sabahı taa Florya'ya gittik Kaşı Beyaz için. Dedikleri kadar vardı yok yoktu gerçekten. Ama beni en çok oyun alanı cezbetti. Jetonla oynanan envai çeşit oyuncak ücretsiz ve hepsinin başında kızlar çocuklarla yemeklerini yedirmesine kadar ilgileniyor. Develi'de de oyun alanı var ama buranın 3'te1i etmez. Buranın bahçe oyun parkı ayrı içerideki game center'ı ayrı güzeldi. Bebi'nin Supermario'ya düşkünlüğünü geçersem eğer son zamanlarda en rahat geçirdiğimiz vakit oldu. Biz rahatça kahvaltımızı yaptık o da gönlünce oynadı.
Ben de yorumumu yapayım kesinlikle değer. Verilen paranın hakkını hem sonsuz kahvaltı çeşidi ve lezzetle hem de ambiyansla çıkarıyorlar.

 3,5 gibi oradan kalkıp Aqua Florya'ya geçtik. O nasıl bir manzara. Güneş'in tepede olduğu bir anda ve karnımız tıka basa dolu gittiğimiz için açık alandaki cafelerin manzaraya karşı tadını çıkaramadık ama çok çok beğendik.

  Bugün ise Supermario ve Bebi baş başalar evde. Bebekliğinden beri çok kere ikisi kaldılar tüm gün. Supermario bebi'ye yalnız başına bakmaya alışık. Anneanne veya babaanne'nin işi olduğunda ya da ben izin alamadığımda hep Supermario izin alıp ilgilendi bebiyle. Zaten çoğunlukla bebi supermario'ya yapışık şekilde yaşadığı için zorluk çekmeyeceğini biliyorum. Sabah 7,30'da uyanmış ve 2kera altını değiştirmiş :) Kahvaltıdan sonra dışarı çıktılar. Şimdiki zamanlı cümleler kuruyorum çünkü yarım saatte bir arıyor durum raporu veriyor Supermario. Ben de yanlarında gibi hissediyorum kendimi:) Şimdi arabayı bakıma vermiş bitmesini bekliyorlarmış oradan top havuzuna geçeceklermiş. Yerim ben bu ikiliyi!