27 Ocak 2009 Salı

uf oldum..

27 ocak salı 2009

Cuma günü işten 1saat erken cıkıp hızlıca eve erkenden gidip elmalı turta yapmak için girişirken tezgahın üzerinden yanlış hamle sonucu yere düşen ki bu noktada sevgilim nazar diyor cam bardak toplarken 3.cü parmagımın içine girmiş.

Girmiş diyorum ben farkında değilim 4gün öle geçirmişim. Bu sabah iltahaplanma ve şişlik yapınca kendımce dahi cözümlerimden birini bulup aldım cımbızı cerrah edasıyla ( ay bak eda dedim eda beni andı canım ya :)) operasyona basladım.
Bastırdıkca bişi batıyor .Neyse kendım çözemedim gittim içeriye iş arkadaşım çözümü cımbızda değil beni motive ederek dr. acile göndermekte buldu çünkü parmak benim de kurcalamam sonucu iltihap akıp mosmor olmuştu.

Gittim dr.a meger içeri yürümüş cam parçası hiç ama hiç önemsememiştim ne iltihaplanmasını ne morarmasını (tuhaf!) öyleki ne sevgilimin ne annemin haberiyok gayet güsel yasamamı sürdüyorum. Dr. cok cici herseyi acıklayarak basladı cidden ameliyat örtüsü ışıklar ameliyat ortamı hazır nazır. ben önemsememeye devamederken uyuşturucu iğneyi yapmasıyla besmeleyi cekmem bir oldu. Ve oydu da oydu parmağı kemiğe dogruyürümemiş yoksa orayıda açması gerekiyormuş. İhmal etmem kötü olmuş.

Parmağım üzerinden 4saat geçmesine rağmen hala uyuşuk ötesi. Hani kendini hissetmeyip yiyen insanlar gazetelere cıkıyor yao hesap oldum gram hissiyat yok. Lastiğimsi bir bant var üzerinde Resmen silikon parmak olmuş. sağa sola öne arkaya bük heryere bükülüyor. Zira his oranı 0 !.

Küçükken annem lastiği elime dolayıp şebeklik yaptıgım anlarda komik oldugumu sanardan her cocuk gibi kangren olcan bak buz gibi olmuş elin cıkar onu derdi. Şuan sımsıkı sarılmış ve buzgibi olmuş bir parmagım var 2 gün birlikteyiz sonra acılcak sargısı.


Allah kötüsünden korusun..