12 Ocak 2009 Pazartesi

23ocak cadde Eglence ve hafta sonumuz




Pazartesi geldi cattı cok cabuk geçiyor hafta sonları. Evime kocişime gezmeye doymadan birde bakmışım iş başı..
Hep evde olsam kafayı yerim imkansız evde oturmam 9yıldır bir fiil çalıştıgım için kasar yani.

23ocakCuma günü elifin dogum gününü kutladık caddede Gate'de kurt filan kalmadı hepsi yerlerde. Çok tepindik cok eglendik . Çok tayfası oldugu gibi oradaydık.

Gece saat 03.00 karı koca cadde'de bir sağlı bir sollu yürüyoruz arabaya dogru hafif yagmur ciseliyor ama süper bir hava. İçimizdeki yeme duygusunun Marmaris büfeyi görene kadar farkında değildik. Görür görmez gözlerimizin aynı anda parlaması:)) valla canım aşkım la ıslak cheeseburgere resmen gömüldük. Cumartesi işe gidecek olmasaydı biricik kocam daha cok vakit geçerdide işte evin yolunu tuttukkk.

Cumartesi bir üşüme geldi aşkımda calısıyor, işleri toparladıktan sonra koltuga kıvrılıverdim mutfaga gitmeye üşeniyorum ki ben cok severim bişiler hazırlamayı. Aşkım gelivermiş içeri girmişde duymamışım bile akşamüstü. Canım pizza cekti Dominos'un turkish pizza'sına bayılıyorum tam benlik bir etobur olarak. birde baharatlı tavukları var hmmm nefis. Askım geldi üstünü bile değişmeden karısına pizza ve tavuk almaya koştuuu. bende salata hazırladım bişr tabakda corba ısttım. Yedik bir güzel. Cumanın vermiş oldugu uykusuzlukla erkenden uyuyup 23'de uyandım 02'ye kadar Disco Kralını izledik. Sonra aşkımda bir gevşeme derken birde baktım koltukda uyuya kalmış..oy oy oyy. İşte evliliğin engüzel yanı:) Her anına şahit olmak:)

Pazar uyandık aşkım ekmek gazete almaya gitti ,kahvaltıyı hazırladı. Enerji dolu basladık günee. Canım hiç dışarı cıkmak istemedi. Kaçkere cıkalım dedi aşko ama evimizde sanırım encok geçirdiğimiz vakittir. 6saat:D Tarifdefterimi düzenledi aşko bende sıcacık bir çay ve dünden kalan pizzaları ısttım . Gülşen Bubikoğlu ve Müjdat Gezenin Ayşen Guruda Münir Özkul süper bir filmi böyle eglenceli filmlere bayılıyorum eskide olsa izleniyor. Keyifle sonunu bile bile izledik cidden harikaydı:D

Akşama FB -Trabzon Macı için kocişkonun Ablası ve Eniştesinin daveti üzerine onlara gittikk berabere bitti maç güzel bir akşamdı. 23'i geçiyordu artık kalktık. Yagmur baya yagıyordu akşam gündüz hava güzeldi halbuki. Eve döndük ve direk buzdolabına saldırdık. Lahana dolması Yaprak sarma ve kereviz rüyamıza girerdi yemesek valla:D