28 Ocak 2009 Çarşamba

Parmaktan Önce Parmaktan Sonra:)

28 Ocak çarşamba 2009

Parmağımdaki uyuşukluk yerini ani zonklamalara bıraktı. Kendi kendine yanma baslıyor biranda buz gibi oluyor filan baya bir coşmuş durumda kendileri. Bende bıraktım kendi haline ilgilenmiyorum onla kendi kendine kalsında gelsin aklı başına:P

Aşko'nun mesaisi vardı akşam 21'a kadar kendi kendimeydim. Elimde suya girmemesi gerektiği için televizyon basından kalkmadım desem yalan olmaz. Mutfağa, pzt günü yaptıgım Midyeli Pilavımın hayaliyle bütün bir işgününü geçirip gelir gelmez üzerine atlamışlığım vardır hepsi o:D . Daha yerdim ama Sevgilimede kalsın diye kendimi dizginledim. 8ay önce hiç yemek yapmayı bilmeyen biri bugun neler yapıyor şaşırıyorum. Bahsi geçen kahraman benim:))) Birde üzerine zeytinyaglı bol limonlu 2tabak kereviz yedim. Onunda üzerine 1bardak kola bir kase aşure. Ve beklenildiği üzere hareket edemez duruma geldim miğdem agzımdan çıkacak. Sıcak su torbasını doldurup ayaklarımın arasına aldım ve Tv izlemeye koyuldum.

Bu sıralar Yegane kanalım Digiturk kanal 98 Akıllı tv bayılıyorum cok eglendiriyor beni. Zaten hiçbir diziyi izlemediğim için aşko için süper oluyor Avrupa yakasını izliyorum birtek oda denk gelip evde olursak. Kıyamam 8aydır benim yüzümden reklam arası dizi takip ediyor canım kocam :D Geçen gene zap'larken aşk yakar diye bir dizi varmış onu görmüş - ayyy dio kadın vurmuşmu ona böle olmuştu o yuzden öle oldu- ay beni bir gülme aldı aşkım reklam arası dizi takip ediyorsun kıyamam die:D
Sanırım ben tematik kanalları national geographic wild , realty, Akıllı tv, home tv daha cok seviyorum eğlendiricek birşeyler ögretecek nebiliyim sıkıntı hüzün zaten hayatın içinde oyüzden alengirli şeyleri izleyemiyorum. Sevgilimde alıştı zaten. Geçen diyor beyaz kutup ayılarını izleyelim nezaman başlıyacak diye:D Yerim ben onu.

Ben tüm göbüşüm şişliği ve sıcak su torbamla kıvrılmış tv izlerken kapı çadı oleyyy ve aşkım geldi. Gelir gelmez sarılıp parmağımın haliyeti ruhiyesini sorup midyeli pilava hücum etti. Meğer oda onun hayaliyle geçirmiş günü. Ne pilav yapmışım ehehe. Güzelce hazırladım ona bir tabak birde kola buz gibi. Sıcak su torbamı görünce basladı gülmeye. İnanmıyorum deyip devam etti kahkahasına. mutluyum ben ya sıcak su torbamla :) Yedi mamasını dahada yerdide kıyamadı hepsi bitmesin die bugunede bıraktı. Bu aksam gene mesaisi var gene yalnızım 21'a kadar. Sonra Benim miğdem biryandan coştu parmağım ayrı coştu zonkluyor. Aşkım pervane oldu ne yapayım aşkım canın ne istiyor diye ama su bile içemedim agrı kesici filan cunkü miğdem tıka basa doluydu cektim sancısını.İstifra ettim iki kere :(
Baktım meyve tabağı hazırlamış aşkom özenle dizilmiiş meyveler . yerim ben yaa meyveleri değil lütfen miğdem dolu diyorum :D aşkımı tabiki. Kiviler ortada armutlar bikenarda, muzlar diğer kenarda greyfurt . Papatya gibi olmuştu. Elleriyle besledi karısını,sadece muz ve armut yedim çünkü ekşi yemekten miğdem coşmuştu.

Uykum gelmeye basladı 23,30 oldu saat parmagım zonkluyor ve arttık yatma zamanı. gece uyandım kaçkere herdfasında canım sevgilim benimle uyandı.

Çok seviyor karısı kocasınıııı