19 Ağustos 2011 Cuma

İlk Oyuncak

Yatmadan önce boğazından tutup çekiyorum uzun boyunluyu. O da tıngır mıngır uyku müziği çalıyor senin için. 1,5 haftadır bizimle bu turuncu ayak sen ilk zamanlar tepki vermiyordun son 3 gündür hangi tarafına koyduysam kafanı oraya çeviriyorsun. Bazen çok uyku bastırdığında boynunu çevirecek mecalin olmuyor gözlerini sesin geldiği yere köklüyor gözünü kırpmadan dinliyorsun.  Sen ne anladın da tutuyorsun onu?
Yerim minik ellerini.

Az önce öğlen uykundan önce bir oynaştık bir öpüşüp koklaştık ki. Hiç uyu istemedim bencilce.
Yanına yatıp Anneye sarıl diyorum nasıl kıkır kıkır gülüyorsun. Videolara çekmekten her halini bilgisayarın  belleği yetmeyecek öyle tatlı ki her hareketin sanki seninle yeniden keşfediyorum ben de herşeyi. Karanlık bir odaya girince gözlerin büyüyor Lador'da tünelden geçerken kocaman açıyorsun gözlerini o korku ifaden bile bitiriyor bizi. Minik lokum, akşama arkadaşlarımız gelecek gene elden ele dolaşacaksın ilgiye bayılıyorsun bakalım ne olacak sonumuz:)