18 Ağustos 2011 Perşembe

Büyüyorsun

İnsan çok istediği şeylere kavuşsa bile geride bıraktıklarına gözyaşı dökebiliyor. Evi taşıdığımızda nekadar ağladım. Bahçeye oturup boş evin duvarlarına bakıp bakıp ağladım. Bebi bahçede bisiklete binecekti diye. Neler yaşadık burada diye. Alışmak zordu halbuki oraya benim yetiştiğim muhite göre çok sakindi. Meğer alışmışım artık evim orası olmuş o kadar benimsemişim bırakıp giderken anladım.Yenisinde hala misafir gibi hissediyorum kendimi. Minicikti ama herşeyimizdi. Burada bir yıl kalır evimize döneriz diyorum Supermario bana ateş saçan gözlerle bakıyor. O büyük ev seviyor ben duygusal bakıyorum. Hayırlısı.
Bebi 7 haftalık artık 1. ay muayenesinde boyu 4 cm uzamış 52 olmuş, kilosu 1,5 artmış. Bakalım haftaya yeni randevu heyecanla bekliyorum. Bize tepki vermeye başladı bilinçlice gülüyor. Agu yapınca çenesine. Çok hareketli doktor bebiyi kontrol edene kadar kaç bebek çıkarırdım diyor. Devamlı bir gülücük saçma hali. devamlı eller ayaklar balık gibi çırpınıyor. Fok balığım benim. Suyu çok seviyor banyo yapmaya bayılıyor. Bayram da tatile gidicez kısmetse denize sokup sokamayacağımızı sorucam doktoruna. Mayosunu da aldım azgın sulara bırakayım Jaws'ı. Gece de 3 kez uyanıyor sabah 6 dan sonra yatagına bırakırsam uyumuyor kendi yanımıza alıp yüzüstü yatırıyorum anca o şekilde uyuyor. Supermario geçen gün minikcik bir alanda yatmış iki büklüm yanında ben iki büklüm benim yanımda bebi bir yayılmış 2 ,80 ohh dünya ona güzel. genel olarak zaten sırtı üstü yatmayı sevmiyor ancak cok dalmışsa. Bu ay doktorumuzu değiştiriyoruz eski dr.da iyiydi ama bu yenisi için çok çok çok övgü duyunca ona geçmeye karar verdik.  İşe başlamama 1 ay kaldı düşündükce moralim bozuluyor. tadını çıkarmaya çalışıyorum. Çok Çok zor olacak.