2 Ağustos 2011 Salı

Minik bebi'mm!
Görmemişlere döndüm sayende. Hep seni anlatıp hep seni yazasım var n'ptın bana.
Ta ilk günden beri kafanı dimdik tutup bize bakıyorsun. Doktor seni görünce bebekler kafalarını koyup uyurlar bu ne yapıyor böyle demişti. aradan bir ay geçti sen hala minik gözlerinle incecik boynunu kaldırıp saniyelerce öyle tutup etrafı izliyorsun. Koydugumuz yerde bulamıyoruz seni şaka gibi! sen daha bir aylıksın kendine gel :)  Anneannen geldiğinde tam bir saat o anlattı sen dinledin gözlerini gözlerinden ayırmadan sanki anlıyormuş gibi ga gu högh hugh diye sesler çıkarmıyormusun, agzını ısırmak geliyor içimden :) Supermario çıldırıyor sana besteler öğretiyor tribün çocuğu olacakmışsın videolara çekiyor ilk anlarını. Baba oğul ne kadar tatlısınız içim gidiyor size bakarken.
Akşamları eve geldiğinde o ilgileniyor seninle üstünü bile değiştiriyor duyan cok şaşırıyor daha biz tutuamıyoruz o nasıl yapıyor diye. 20. gününden beri karı koca kimse olmadan ilgilendik seninle. Tatile çıktık dolaştık gezdik 3'müz.  Emdikten sonra göğsümüzde uyuyorsun minik minik sallanarak yataga koydugumuz anda uyanıveriyorsun ben de yenı bır yöntem buldum yanından ayrılmamak kaydıyla yüzüstü yatırıyorum gün içerisinde seni. Öyle güzel deliksiz uyuyorsun maşallah. Sırt üstü yatarsan ellerini kollarını hareket ettirmekten uyuyamıyorsun. saatlerce uyamadıgın günler oldu  o yüzden herşeyi deniyoruz. Seni gözümden sakınırken bir okadar da rahat davranıyorum pimpirikli olmaya hiç niyetim yok. Sadece seni öpmemeye çalışıyorum çoknarin cildin cünkü ve kimsenin öpmemesine onun dısında herşeyde rahatım.  Devamlı birilerinin kucağındasın arkadaşlarımız bayılıyor sana özellikle senın için geliyorlar ilk bebeksin malum :) Ve  hayatımızda değişiklikler olacak bakalım dananın kuyrugu bu akşam kopacak olursa güzel, özellikle sen daha rahat edeceksin onun için istiyorum. Ayrıca Ramazan ayına girdik bu gün ilk günü bir ay sonra bayram şimdiden bayramda nereye gideriz diye plan yapmaya başladık gknl ve emr ile birlikte.  Annecim bizi seçip hayatımıza girdiğin için teşekkürler diyorum sana hep. Cidden öyle iyiki geldinn Miniğim..