27 Şubat 2012 Pazartesi

Karar zamanı

Bir süredir aklımda bebi'ye yeni bir blog açıp oraya mı yazsam burayı şifrelesem mi handikapı.
Sanırım karar verdim şifreliyorum blogu, çünkü ben daha ıncık cıncık yazmak istiyorum, bu gün yedi yemedi kaşını kaldırdı hayde eller havaya yaptı. Yani daha anne daha buldumcuk bir blog. eskiden bu kadarı da yazılırmıymış sanki bir tek kendilerinin çocuğu oluyor diye düşündüğüm kadar detaylı :)
Hı hı evet öyle sınırsız uçsuz bucaksız büyük bir duygu ki, insanı maymuna çeviriyor sevgisi.
Ben de o fırtınaya kendimi zevkle teslim ettim tadını çıkarıyorum.
Daha önce blogu okuyan kendinden bulan, aman neymiş bıdı bıdı yazıyor diyen, seven sevmeyen benle birlikte 4yıl geçiren herkese bir ara.

Ama bu sefer biraz daha bize özel olacak, İçerde parti var havasında olmasın ama bir kaç gün içinde Tuku mode off :)