5 Aralık 2012 Çarşamba

Buğğ

Hani ilk flört döneminde hiç eve gitmek istemezsin,
sevgilin saçlarını okşasın birlikte sabaha kadar yıldızları izleyip evden nerdesin diye soran olmasın dersin ya işte çocukla arandaki diyalog aynı hissiyat içinde yüzbinlerce kat daha büyük.
Hep onunla olmak isteme hali. Uykudayken bile özlemek..

Gündüz arayıp sesini duymak istemiyorum daha zor geçiyor vakit.
Adeğğğ buğğ / anne su /  dedi az önce telefonda.
Minik miki faremin yanında olmak için dakika sayıyorum..
Bebi için çok güzel bir gelişme oldu bugün. haftasonu başlagıcı yapıcaz inşallah.

Minik kornişon turşuma en sevdiğim şeylerden aldım bugün çizgili pijama. Pijama koleksiyonu gittikçe gelişiyor enine ve boyuna çizgililerin yeri ayrı Tam bir dalton oluyor çok gülüyorum o haline. Akşam giydirmek için sabırsızlanyorum tam maymun olacak.