12 Temmuz 2011 Salı

Çok Özelsin

Gezenti bebi, evde tutabilene aşkolsun. Yeni yayın dönemine girmiş tv kanalı gibi hissediyorum kendimi. Tüm yayın saatim değişti. İçeriğim değişti. Bambaşkayım artık. Kirpiğinin ucundan tırnaklarına kadar sahiplendim. Duygusallık bol bol geliyor üzerime Fb taraftarı aziz yıldırım göz altına alındı diye toplanınca tüylerim diken diken oldu gözlerim doldu. Normalde olsa bi tarafımla gülerdim. İlk günden beri  yatmasam da, eve geldiğimizin ikinci günü mercimek köftesi diye mutfaga girip çeşir çeşit yemeklerde yapsam,  ben henüz Lohusa'yım. Kırılgan ruh halim ondan. Bu gün ilk kez emzik verdim agzına sürekli emmek istiyor çünkü, akşamları supermario gaz seanslarında yanında oluyor. Bebi şekilden şekile girdikçe biz kıkır kıkır onu izliyoruz. Ne özel birşeymiş bu annelik. Tatmadan anlaşılamaz birşeymiş. Öncesinde yaşadığım tüm tedirginlikleri hadi adam sende diye dalga geçeceğim birşeymiş. Sayfalarca yazasım var onun üzerine. Hiç bir anını kaçırmayasım var. Bol bol lakap takıyorum ona, en çok babasıyla fotoğrafları var ben onları öyle birbirlerine bakışırken görünce duramıyorum her anı fır fırt çekip duruyorum. Büyüyünce babam ne çok ilgilenmiş annem görünürlerde yokmuş deme. Bir de en çok pijamalı halini seviyorum baba pijamalarının küçüğünden buldum v yaka çok şapşal birşey bayılıyorum onu giydirince sana. Artık sıcaklar cok bastırdı geceleri sadece ince bir örtü ve kısa kollu badilerle yatıyorsun. Seni çok seviyorum Bebi.