11 Kasım 2011 Cuma

Batı İstediği Kadar Yırtsın Orada İşler Farklı Yürüyor

Enfes bir kurban bayramı,
minik bir lokumla tadından yenmez geçti. 
Dün yıldaş ve asl geldiler akşam, gece bizdelerdi makra gırgır vaktin nasıl geçtiğini anlamadan 3,30'da yatan bünye'nin yorgunluğu, sabah bebi'nin yorganı kafasına kadar çekmiş hık pık sesiyle 05:55'de uyanınca iyice coştu. Onları evde bırakıp çıktık. Asl c.tesi gecesi dönüyor hollanda'ya tadını alamamıştık oysa ki.
Bir de içimden fışkıran bu şevkat bu çocuk sevgisine dur diyemiyorum. Ben ki önceden çok çok çok dikkatimi çekmezse hiç bakmazdım çocuklara, şimdi yoldan geçen çocuğun düğmesini iliklememişse üşüyeceksin deyip ilikleyesim geliyor. Trafikte çiçek satan çocuklar için ağlasayım da cabası. Bir de geçen Van depreminden sonra bayram'da çocukları çekmek için kanallar gitmiş, 8-9 yasındaki bir kız kaç yaşındasın değince 3 dedi, muhabir sen 3 değil daha büyüksün okula gitmiyor musun dedi, kız babam kızlar okula gitmez diyor değince bende film koptu. Öyle masumlar ki Allah hepsini korusun.

Bu bayram babamın ziyaretine bebi'yi de götürdük. Şansına hava güzeldi sarıp sarmalayıp gittik yanı başına. Onu görmesini öyle isterdim ki... Dedesine baktı mavi mavi. Babam Bebi'yi görseydi eğer çılgına dönerdi eminim. Çok severdi onu. Çok özlerdi. Ben de çok özlüyorum 14yıl geçti ama dün gibi herşey. Minik erkeğim keşke görebilseydin dedeni ,herşeyden habersiz baktın etrafına. Ah bir görseydi babam da seni..