3 Kasım 2011 Perşembe

Püskürttü

Bebi için birşeyler aldık biz. En son ne için bu kadar heyecanlanmıştım hatırlayamadım düşününce.
Dün supermario'ya da dedim kendimize almayıp başka biri için yapılan birşeye bu kadar sevinmek bu kadar heveslenmek.
Dün akşam gittim gittim baktım , yetmedi sabah evden çıkmadan gittim baktım.
eve gidince gene bakıcam muhtemelen. Pek mutluyum.

- Akşamları artık bizimle yarıma kadar oturmaya başladı, şarkı söyleyip duruyor aynı nağmede bağırmalarına bu ismi taktık, daha kibar en azından. Dün ilk kez sebze çorbası içti yüzünün o buruşuk ifadesini görmek dilini dışarı çıkarıp püskürtmesini unutmıycam. Acıkmaya tahammülü sıfır resmen ortalığı birbirine katıyor.

- Bu arada evimizi kiraya verdik ben vermeyelim diyordum hala kıyamıyordum supermario bir anlık gaflet anımdan yararlanıp verdi geleni bebi için biriktirelim doğru bir taktikti zaten :)

Akşam gidip birşeyler bakıcaz ona alışveriş yapmaya bayılıyorum.