25 Kasım 2011 Cuma

Diyorum Sana Yat

Hey Sen Adamım 7,735 gram 66 cm'lik bir dev olmuşsun.
Dün gece 23:57'de yatağa girdim öyle tuhaf geldi ki uyku tutmadı.
Alışmışım 01:30'da yatmalara nasıl erken geldi nasıll.

Sarı kafa çok alıştın geceleri uyanınca yanımızda yatmaya. Supermario seni ezmesin diye aranızda tost oluyorum. Artık yatağına alışsan diyorum annecim.

Akşam bu fotoğrafı çekeceğiz diye canımız çıktı ben ayağını tuttukca kıkırdayıp durdun. Çok gıdıklanıyorsun, kasıklarından, boynundan, koltukaltından. Bezini değiştirmek adeta cümbüş eğlence bize. Bekliyorsun resmen gel gıdıkla diye ellerini sincap gibi üst üste koyup yüzünde tebessümle. Her öpüşüp koklaşma törenimizden sonra hıçkırık tutmasına alıştık artık. Korkuyoruz seni güldürmeye. Ce ee yapıldığında anlamaya başladın. İnteraktif yapıyorum senin ellerinle benim gözlerimi kapatarak :p

Bu akşam anneannnlere gidiyoruz seni çok özlediler, biz de onları. Bu gece orada kalıcaz. Akşam banyo günün çıpır çıpır. Seni çoook seviyorum sarı kafa.