22 Mart 2012 Perşembe

Börtüböcüüü

Tam bahardayız artık bebi'yi tek bir ceketle dışarı çıkartmanın tadı enfes. Yaz gelsin şortarını giysin pofidik bacaklarıyla pıtır pıtır yürüsün hayalimiz tavan.

Günler müthiş hızlı akmaya devam ediyor. Adım atabiliyor, sıkılınca burnunu tatlı cadıdaki gibi oynatıp hızlı hızlı nefes alıyor, bu hali çok komik oluyor.

Supermario'nun eve geldiğinde yaşadığı özlem duygusu müthiş duygulandırıyor beni. Sana bu denli düşkün olmasına bayılıyorum. Çoğu hareketini babama benzetiyorum. O da bana çok düşkündü. Aklıma geliyor keşke seni görseydi diye gözlerim doluyor. Şuan olduğu gibi.

Akşam gene duramadık dışarıdaydık, uykun öyle bastırmış ki eve dönerken araba bir uyudun yatış o yatış üzerini değiştirdim oto koltuğundan çıkarmaya korkarak, hatta bomba imha uzmanı gibi itinayla bana mısın demedin pertin çıkmış :p

Eve gitmek  için sabırsızlanıyorum !