15 Mart 2012 Perşembe

Sarı kafa büyüdün mü sen

Ben bebeklere çocuklara sevgimi maymun eşek tarzı kelimelerle gösteririm hep, şimdi daha fazla abuk subuk ne lakap varsa bebiye takıyorum. Dalga geçilmekten bir hal oldu sarı kafa.

Bence komik bir çocuk olacak yaptığımız şakalara o kadar açık ki.

Büyüdüğüne bir kez daha şahit olmak müthişti. Anneannesi, uykusu yokken onu uyutmaya çalışınca gözyaşlarıyla ağlamaya başlamış, ben de bu kadar ağlamaz gidip bakayım dedim. Gözler cin uyumaz anne deyip kucağıma aldım. Normal şartlarda beni görünce hiç tepki vermez babasına delirir bana kapı duvar :) Beni görünce bir yandan akan gözyaşları bir yandan gülücük atışı hala gözümün önünde. Mutluluğum tarifsiz oldu beni yanında bu kadar istediği için. Dakikalarca güldüm haline.

Annem sonra gel oğlum deyip ellerini uzattı böğürme tonunda höhhh yaptı erkekçe, istemiyormuş gitmek. Önce tesadüf sandık annem 10-15 kez daha aynsınıyaptı gene aynı ton busefer omuzunu oynatıp kafasını kaçırıp bana sarıldı. Benim oğlum büyümüş triplere girmiş.
Akşam supermario gelsin ona anlatayım birlikte gülelim halini diye iple çektim.

Gelişiminde kilosu boyu ayından önde gidiyor bu ay balık yedireceğim bakalım beğenecek mi. Mesela babaannesi geçen gün kereviz vermiş sevmemiş :) Supermario da birşey kaybetmez kerevizi kim sever ki diyor. Artık çığlıkları dinmiyor devamlı tiz tonda söylenme hali:) kendi kendine vakit geçiriyor ama ortamda biz olursak yoksak fazla durmuyor. bol bol video çekiyorum gündüz işyerinde izlemek enfes oluyor. Gülüyorum enerji veriyor çok mutlu ediyor . Dün akşam farkettik koyduğumuz yerin 30 cm gerisinde bulduk. Her şeyi ters oğlumun :)

Bu aylar öyle kıymetli ki ne kadar oynamasam ne kadar tadını alsam da gene çok özleyecekmişim gibi geliyor.

Kendi park yatağına tutunarak kalkıyor bir de aşağı sarkıyor bu halini 1 hafta önce gördüğümüzde çok şaşırmıştık şimdi yalnız bırakmıyoruz hiç orada. Bir de supermario ile onun neler yaptığının kritiğini yapmak gördün mü şunu yaptı böyle baktı diye bitmek bilmez sohbetlerimize bayılıyorum.

Bebi seni çoook seviyoruz, iyiki varsın sen ya!