5 Mart 2012 Pazartesi

ow shit

Şubat sonu Mart başı itibariyle havalar güzel gidiyor pazar günü de enfesdi. Bebi'yi kaptığımız gibi çıktık kahvaltı yapmadan dışarı. Artık elim öyle hızlanmış ki  iş çıkışlar bebi'yi babaanneden alıp hızlıca giydirip çıkmalardan, 10dakika da çanta hazırlayabiliyorum, bebinin 4 öğün yiyeceği çorbasından muhallebisine ıvır zıvırına kadar.

Kıyamam o da pek heveslenmiş dolaşmaya normalde kucak istiyor ama gıkını çıkarmadan dolaştı açık havada.

 Yarımdı saat biz Mc yiyorduk kahvaltı niyetine:) Ben üzerimize fastfood yiyebilen biri tanımıyorum, şu an sorun yok da yaşlanınca bu kadar fastfood severliğin sonu ne olacak bilmiyorum:)
Bir ara canım midye dolma çekmişti birer posta da Şampiyon yaptık Cadde'de.
Sonra eve doğru yol aldık aklımıza çiğ börek düştü.
Aklımızda duracağına midemizde dursun dedik :p
Supermario bebi'yi uyuttu ben malzemeleri çıkardım yoğurdum bebi uyandı o sırada ben bebiyle ilgilendim o açtı çiğ börekleri sonra o bebiye baktı ben pişirdim.
İmece usulü karı koca bir shitboaz gününü daha bitirdik. Gece içilen sodalar yenilen çikolatalar.
Biz büyümedik daha bebi'yle birlikte büyücez sanırım.
 Çok güzel bir hafta sonuydu, bebinin kokusu burnumda son saatler mesai bitimine.