17 Nisan 2012 Salı

Dün akşam otururken yediğimiz elmadan elinle tutabileceğin büyüklükte verdik eline. Ağzına tatlı gelen her şeyi havada kaptığından bekliyordun. Hoş buraya parantez açmalı ilaç içmeyi de cok seviyorsun minik duduklarınla kuş gibi ağzını açıp bekliyorsun vitamin ve demir ilacını kaşıkla sana vermemizi:)

Elmanın ekşitatlı halini yüzünü buruşturarak hissedip iştahla yemeye devam ettin. Bir kaç dakika sonra bir baktık elmanın hepsini ağzına tıkmışsın :)) Minik tarantulam illa o ağız dolacak. Böyle anlada Supermario yanaklarını elinin içine alıp bende parmak yardımıyla çıkarıyorum ağzına ne soktuysan. Yolda beni çeviren kadınlar oo hepsini ağzına sokmuş diyerek dehşet  içinde uyarıyorlar her zaman ki hali diyorum bir kabullenme çöktü ki üzerime sorma:)

5gün önce 5lt yağ tenekesini çekip devirdin kapakta açılmış etraf yağ oldu, sonra sana yaptığım çorbayı çekip düşürdün dün de laptop'ı çektin düştü. Sandığımızdan daha büyüdün. Tüm bunları yaptıktan sonra yüzünde ki mutluluk ise paha biçilemez :)

Geçen gün marketde alışveriş yaparken seni de market arabasına bindirmiştik, manav reyonundan geçerken amasya elması kapmışsın kaşla göz arasında ben biber doldururken emziği çıkarıp elmayı ağzına sokmaya calısırken yakaladım seni :))

Artık bezini değiştirmek çok zor. Resmen isyan çıkarıyorsun nasıl ağlamak çığlık kıyamet iki kişi zor cıkarıyoruz. Önünü dönüp ayağa kalkmak istiyorsun her şey açıktayken:p

Elektrik prizine elini sokmaya çalışırken yakaladım" napıyorsun bebi sen "dememle beni görünce yanlış bir şey yaptıgının farkındamıydın bilmiyorum korkup ağlamaya başladın, Ve artık ele avuca gelmiyorsun kayış koptu :)

Çok bencilce ama ağlaman o kadar komik ki. Dudaklarını büzük elinden oyuncağını düşürdün diye ağlamana çok gülüyoruz.

Bir de komik bir bebeksin, biz seni güldürürken bir hamle yapıp sen bizi güldürmeye başlıyorsun. Şu sıralar iş yerinde yoğun günler yaşıyoruz eve geldiğimde pertim çıkmış olsa da seninle vakit geçirmek için dakikaları bile sayıyorum.

Hafta sonu cumartesi alışverişle geçti akşam anneme geçtik o gece orada kaldık. Pazar Yıldaş'ın ev koşuşturmasına dahil olduk, bizim iki üst sokağımızda ev tuttular. Süper old