24 Haziran 2012 Pazar

iyiki doğdun meleğim

1 yıl geçmiş sen doğalı, kucağıma verdiklerinde gözyaşlarımın yanaklarımdan süzülüşü dün gibi,
karnımdan alırlarken seni, hissettiğim duyguyu iliklerime kadar hala hatırlıyorum.

kıvırcık sarı alnına yapışmış saçlar, üstü beyaz benekli burnun, pofuduk yanakların bembeyaz teninle büyülemiştin hepimizi. Her gün değişen hareketlerin, keşiflerinin hayatımıza kattığı lezzet inanılır gibi değil. Nasıl bir duygu patlaması her an dokunsalar ağlayacak kadar mutlu oluyorum yanındayken.

Doğum gününü aile içinde kutladık önce, Şile'ye gittik. 1aylıkken ilk kez götürmüştük seni 1yaşını da orada kutladık. Babaannen,deden,halan,kuzenlerin,nenen,anneannen, ben baban hepimiz yanındaydık.
Doğum gününde ilk kez denize girdin ayaklarını cadde bostan sahilde soktuğumuzu es geçersek denizle gerçek buluşman oldu bu. Önce korktun sonra tuzlu suyu yalamaya kalktın sonra çıkmak istemedin. Nasıl eğlendik etrafında her birimiz. Mest oldun. Kalabalığı çok seviyorsun. Çok sosyal, dışa dönük bir yapın var ve mutlusun. Güleryüzlü olman içimi ısıtıyor en çok istediğim şeylerden biriydi.

Akşam ,şerefine bir de mangal partisi yaptık, masanın başına oturup ulusa sesleniş konuşmanı yapmayı ihmal etmedin kendi lugatında "abuf"larla başlayıp tek elini kaldırıp mır mır söylenmelerini gülerek izledik.

Canım oğlum, yakışıklı erkeğim seni çok seviyorum annecim.
Bir rüyadayım sanki. Hala anne olduğuma inanamamışken 1 yaşını doldurmuş olman, zamanın hızına yetişememek hayal gibi.
Elimde olsa bu aşamada zamanı durdurup, çalıştığım için yanında olamadığım her anın tadını son zerresine kadar çıkartmak isterdim.

Minik tırtılım,
sağlıklı nice seneler güzel oğlum.
seni çok seviyorum
iyiki doğdun meleğim.