29 Haziran 2012 Cuma

iyiki doğurdun

Akşam bebi'yi kaptığı gibi dışarı çıktılar baba oğul. Ben de evdeki işlerimi hallettim.
Bebi'nin çantasını hazırladım, yemeğini koydum, salatalığı, oyuncağı, grissinisi, sütü, yedek kıyafetler, bezi, ıslak mendili Supermario tam techizatlı cevat kelle gibi aldı gitti bebi'yi. Uzaklara gitmişler kmlerce, yürümüşler sahilde, mağazaları gezmişler.

Supermario diyorki herkes bize bakıyordu kucağımda kanguru elimde puset, acıdılar mı halime, güldüler mi bilmiyorum ama ben pek mesutdum oğlumla, kaçacağım arada haberin olsun dedi.

İçeri girdiklerinde bebi'nin elinde bir mango poşeti sıkıca tutmuş. Supermario 'nun dediğine göre babaoğul karar vermişler İyiki doğurdun hediyesi almaya. Sarı bir şort . Poşeti almaya çalşıyorum bebi vermemek için elinden geleni yapıyor vazgeçti herhalde dedim gülüştük. Giydim şortumu hemen, supermario yanıma gelmiş lütfen na sıradan bir outlet muamelesi yapma, yeni sezon o şort. Reklam yapma dedim ne güldüm ne güldüm.

Canım erkeklerim benim,
sizi ne çok seviyorum bir bilseniz.