20 Şubat 2013 Çarşamba

hadi canım

Cuma günü biletix'de nereye ne alsam diye dolaşırken Haluk'un konserini görünce sek sek sekerekten bileti sepetime attım kredi kart numaralarımı girdim son check aşamasında süre 5 dakikadan geri sayarken o sırada işlere daldım, süre doldu kaldı. İlk boş arada tekrar tüm aşamaları geçip son aşamaya geldim yine başka bir işim çıktı yine kaldı bilet. Ben de biletin bugün bana gelesi yok akşam evden alırım diye bıraktım. Kapadım siteyi.

Akşam eve gittim 10 dakika sonra arkamdan Supermario geldi.  Klasik günün kritiği sohbetlerimizi  yapıp bir yerden de bebi'yi yeme seanslarının arasında kapat gözlerini dedi. Ne oldu ki dedim kapat işte dedi. Gözlerim kapalı sorguya başladı.
Ayakkabını giydin mi?
Hangi ayakkabıyı?
sevgililer günü hediyesi olarak aldığım ayakkabıyı?
hm yok giymedim giycem.
İnsan bir dener beğenmedin mi?
Çok beğendim ama unuttum.
1gün geçti üzerinden insan bir dener.
Supermariocum gözlerim bunun için mi kapalı açık konuşsaydık ahaha amacın ne?
Tamam konuya giriyorum aç gözlerini.

İki bilet elinde Haluk Levent'e..


yok artık! dedim
istemiyor musun gitmek dedi
deli misin çok istiyorum dedim...
önce başladım anlatayım ben bu sabah bla bla bla sonra vazgeçtim.
sarıldım kocaman.

o gün geldi akşama Haluk gecesi var.