21 Şubat 2013 Perşembe

haluk levent jolly joker

Bazen ıncık cıncık anlatmak istiyorum bazen kelimeler fazla geliyor. 
Sadece harikaydı yetiyor.

 Jolly Joker'in ortamını seviyorum, sıcak samimi  göz teması olacak kadar yakın oluyor insan, en uzağında olsa bile sahnenin.

Haluk Levent'i çoook özlemişiz. Supermario ile her şarkısına eşlik edip, dans ettik. Biz daha küçücükken 15-16 yaşlarında Supermario ya fb maçlarında olurdu ya Haluk konserinde. Ben de imrenerek bakardım çünkü yaşım tutmuyordu:)) Yaşım yavaş yavaş tutmaya başladığı dönemde de 22,30'du maksimum eve giriş iznim:)  İlişkimiz başladıktan sonra Supermario annemin huyunu bildiği için beni bir konsere etkinliğe maça götürse 22,15'de toparlanır arabayı en  yüksek hızda sürüp 22,30'u 1 geçe değil tam 22:30'da eve bırakırdı:) Annem ailem supermario'yla arkadaşlığımızı biliyor Supermario bizim eve girip çıkıyordu ama işte 22,30 kuralı hep vardı biz de hep uyduk :) Sonuna kadar izlemeden çıktığımız etkinlikler bizden intikam almasın diye şimdi salonu süpürenlerle aynı anda çıkıyoruz:))
Haluk Levent, açık havada da farklı konser ortamlarında da izleyicinin arasına iner dün gece de aynısını yaptı önümüze kadar geldi elinde mikrofon olmasa bile orayı sallayacak sesiyle çoook keyifliydi her dakikası. İyi ki gitmişiz dedik ne iyi geldi.
Birlikte dinlediğimiz 11yıl önceki şarkıları dün gece canlı canlı dinlerken sanki minik tuku ve supermario eşlik ediyordu onlar zıplıyordu sanki o şarkılarda .. ne küçüktük.. ne çocuktuk.. neler yaşadık.. ne zaman büyüdük.. 30 çok uzaktı.. 30 çok yaşlıydı..