9 Temmuz 2010 Cuma

Dereceni Söyle Sana Kim Olduğunu Söyliyim

Akıl almayacak bir yaz yaşıyoruz. Haziranda durmadan yagan yagmurlar temmuzun 9'u olmuş hız kesmeden devam ediyor. Dün meteorolojiden uyarı vardı  akşam 22'den sonra dışarı cıkmayın sel baskınları beklenıyor diye. Şaka gibi havalar coştu. Haftasonu Şile'ye kaçarız diyordum ama ı ıh imkansız bildiğin soğuk dışarısı.

Dün kandildi, Supermario oruçluydu kendi kendine tutmak istemiş ne hoşuma gitti ama ben tutmadım. O'na istediği mamaları yaptım. Döner tarifi bulmuş ayfertito ile of çok hafif oluyor supermario da cok sevdi paso ondan istiyor. 21'de açtı Tocacım iyi dayandı ben dayanamazdım sanki.

Bir ara başıma ve çeneme ağrı girdi. Keyfim kaçtı gibi olsada ağrı kesicilerle topladık kaçanları:P
Sonra karıkoca turnuva ps'te basladı akşam en iyi derecem 6.cılık bu da iyi canım :)