6 Temmuz 2010 Salı

2 Temmuz Cuma Teoman Konseri ve 100

Evi temizliyordum dilim dışarda sıcaktan mayışmış bir vaziyette. Saate baktım herzaman geldiği saati çoktan geçmiş. Ben ararken o da beni arıyormuş meğer. Giyin hemen dışarı çıkıyoruz süprizim var dedi. Ben de ufak bir plan yapmıştım oyüzden onu çok kaale almadım gideriz diye. Duş aldım aheste aheste ne giysem diye düşünüyorum ama kendi planım için. Supermario eve girer girmez daha giyinmedin mi çok az varktimiz kaldı dedi. Neden demeye kalmadan. Bugün ayın kaçı? Tam 100 aydır birlikteyiz Teomana bilet aldım hadi 45 dakikaya orda olmalıyız dedi. Ben parmaklarımla ayları hesaplarken o alaycı bakışını attı ben hesapladım tam 100 ay boşuna sayma. İçim içime sığmazken vakitsizliğin yarattıgı stressten kocaman öpücüğümü kondurdum yanaklarına ve makyajımı Lador'da yaptım  çıktık yola.
21:00'de başlıyordu konser ama trafikten ne yemek yemeğe ne arabayı parketmeye zaman vardı. Kuruçeşme Arena gene dolmuş  tüm otoparklar ve biz arabayı bıraktık biraz uzak bir otoparka, resmen koşuyoruz öyle böyle değil. Sevgilim gücüm kalmadığı için beni var gücüyle çekiyordu. Süpriz kadar eğlenceliydi rüzgarın yüzümüzü yalayıp gitmesi. İçeri girdik ve Rihanna Konserinde ayaktaydık ve ayaklarım cok ağrımıştı zıplamaktan, bu sefer oturarak almış. Teo'yu tam karşıdan görüyoruz 5-6 şarkıyı yerimizde oturarak dinledik kollarımızla eşlik ederek. Ama fazla oturmak beni sıktı. Oturarak konser izlemek ı ıh.
İndik aşağı ve rahatca dans edebileceğimiz bir boşluk bulduk kendimize. Kafalar bir dünya savrula savrula dans ettik. Bir ara öyle kaptırmışızki Teomanı izlemediğimizi farkettik sesi kulağımızda kaptırmışız kendimizi.
Atmosfer müthiş ,Teoman direk şarkılarıyla giriş yaptı herzamanki cool tavrıyla selam sabahsız bira kutusu her nefes arasında ilk durağıydı. Değişik bir enerjisi var içi içine sığmıyor onun sakinliği karşısında insanın.  
Showlar renklendirmişti sahnesini. Strptzci kızlar geldi onlar sahnenin bir kısmında cüretkar danslarını yaparlarken Teoman'da kendi kendine demirlere çıkmaya calısıp başaramadığında kendiyle dalga geçmesi pek tatlıydı.
2 saat ara vermeden şarkı söyledi. Kuruçeşme Arena'da Teomanı 2. izleyişimizdi ilkide güzeldi ikinciside.
Gece bittiğinde karnımızın gurultularına daha fazla kulak tıkıyamadık attık kendimizi Sahile Saat 01,30 biz yemek yeme derdinde dolanıyoruz. Konsere yetişme telaşıyla, konsere girince de eğlencesinin keyfiyle kaldı teşekkürüm havada. Artık eve doğru yola koyulduğumuzda kocaman sarıldım birkez daha güzel bir gece için. Seninle olduğum her an'a şükürler.