4 Haziran 2010 Cuma

İstanbooouülll

Yani sadece muhteşemdi desem çok az olur biliyorum. ama muhteşem bir geceydi.
Apartopar çıktık evden, karnımız aç ortaköy'e Lador'u bırakıp 2'şer hamburger ve biralarımızı alıp Kuruçeşme'ye doğru yürümeye başladık kapı önündeki Biletix gişesi kalabalık olmasın diye. Ben bileti almaya gittiğimde vermemişlerdi illaki kart sahibi almalıymış, sanki Rihanna'nın tapusunu istiyorum, beyefendi ben eşiyim desemde ı ıh dediklerinden son dakikaya kaldı biletleri bastırmak.


İçeri girince Bonus'un standından bonus saçlarımızı aldık ama sadece saniyelik denedi supermario, takmadık tabi:)
Giriş kalabalıktı gelişme kalabalıktı sonuç kalabalıktı.10 bin kişi vardı hakikaten cok büyük rakam. Büyükten küçüğe yaşlıdan gence, ünlüsüne kadar çok hayranı varmış. 21 yaşında bir genç kız Dünya'yı sallıyor ama sahnede dev, müthiş güzel, o mimikleri hareketleri dansları yani bir daha var haftaya deseler gene gitmek isterim süper bir ses süper bir sahne showu süüper danslar. Hayatımda duyduğum en tatlı İstanboooouuuülll diye bağıran ses'ti:) İstanbul'da yaşadığım için çok şanslı hissettim kendimi İzmir'den geldik diye bir grup kızın haykırışlarını duyunca.
21:40 gibi başladı  barkovizyonda Rihanna çıkmadan yazı belirdi. 10 bin kişi aynı anda tempo tutarak bekledi. Girer girmez So Hard'la başladı. Cd'de ne duyuyorsak o şekilde nağmaler yapmasa playback sanacak kadar süperdi.
Hava çok sıcaktı, Kuruçeşme Arena'nın o boğaza bakan müthiş ortamında dal kıpırdamadı. Supermario beni daha rahat görebileyim diye omuzlarına aldı bayan halimle Rihanna'ya bayıldım:) Sürekli aşkım çokgüzelmiş yaa diyip durdum, Supermario da dünya ahiret bacım olsun cidden güzelmiş diyor :D Ben omuzlarındayken boncuk boncuk terledi kıyamam.
Türkçe konuşmadı ama İstanbouüüll demesi bile öyle tatlıydı ki. Arena'nın 4 bir yerinden tepemize gelecek şekilde kırmızı minik süsler yağdı  atmosfer enfesdi.
1,5 saat sürdü konser, 7 sahne show yaptı danscılarıyla, Kıyafetini hiç değiştirmedi ama her şarkıya farklı kareografilerle dans ettiler. En sevdiğim dev robotlarla yaptığı gösteriydi.
Oynadık zıpladık hep bir ağızdan şarkılarına dilimiz döndüğünce eşlik ettik. İyiki iyiki iyiki gitmişiz.
Rihanna öyle şekerdi ki yakın arkadaşım olsun istedim, çok istedim çok