28 Haziran 2010 Pazartesi

Sarı Gelin Aman

Cuma Yangından mal kaçırır gibi eve geldim üstümü değiştirip supermario'yu bekledim hemen cıkalım dışarı dıye. Optimum Avm'ne gittik ben 1,5 saatte istediğim mağazalara bakamam diye Supermario'yu bıraktım Media Markt'a indim yalnız dolaşmaya o da bitirmiş beni arıyor kıyamam sağda solda. Dün dedimki şuraya girelim ben oturayım sen gez dedi. Bende olurmu öyle şey gel dedim. Diyor ki sen getirdin hanım bizi bu hale cuma günü beni 2 magazaya daha cok bakıyım diye bırakan kimdi.
Yerim bu kocayı ben:D

Cumartesi uzun zamandır savsakladığım ev işlerine adadım kendimi. Detay yaptım kıyı köşe, 17:00 gibi supermario geldiğinde pestlim çıksada gayet iyiymişim gibi davrandım. Sonra tabi nereye kadar yiğitlik nakavt oldum, uzandım biraz yarım saat kadar sonra toparlandım. Uzun zamandır ilkkes cumartesi evde yemek yedik. Kabak graten'i çok seviyor supermario bende cok sevmeye basladım güzelde olmuştu ama tartıda öyle demiyor. Neyse nargilemizi yaktık sohbet muhabbet arada tv geceyi ettik.

Pazar uykumdan gram zevk almadan uyandım ama hava öyle güzeldi ki camları açtık güneşlikleri kaldırdık içersi aydınlık olunca keyfim yerine geldi. Karıkoca güzelde bir kahvaltı yaptık. Uzun uzun masada oyalanarak. En çok bunu sevıyorum zaten. Supermario'nun babası aradı kuzeni nikah davetiyelerini getirmiş onlara bekliyorlar. Kahvaltı bitmişti onlara ugradık yarım saat diye gittik 3 saat kalmışız sohbet güzedi vakit geçmiş. Ne giyinsem derdi zaten vardı düğüne şimdi tarih yaklaşınca hepten var. Ordan misafirimiz geliyor diye kalkıp eve geldik. Giyindik çıktık caddeye, Oturduğumuz mekanda Survivor Hakan'la Gizem vardı yarışmadan o agzını gevşek gevşek hareket ettirip bir cümleyi on saatte söylediği için Gizem'e, Sevgilisi oldugu halde gidip gizemle ilişkiye başladıgı için Hakan'a olan nahoşlugumdan hiç bakmadım ikisinede :P Zor ama yaa herkes laf atıyordu ikisine survivor pişt  kim kazandı diye.

Eve döndüğümüzde şaka time başladı. Ben onu zorluyorum o beni derken ben shitini cıkardım:D
Boğuşmak gibisi yok alt benliğimde hala bir erkek çocuğu yaşıyor kesin.