25 Haziran 2010 Cuma

Yerinde Olmak İstemezdim

Şu sıralar fena takmış vaziyetteyiz tortilla dürüm yapmaya. Ben ne yapsam diye düşünürken hemen canım bunu istiyor, supermario'ya ne istersin diye sorunca direk dürüm diyor. Bir dönem böyle oluyor bize biryemeğe takıp paso ondan yemek. Hele supermario işyerinde suluyemek yediği için akşam yemeklerinde patlıcanlı oturtma yerine hep aperatif şeyler istiyor.
Dün akşamda dürümleri yedikten sonra aşk-ı tantuni son bölümünü izlemek için ortamı hazırlamaya başladık. Nargileyi yaktı meyveleri hazırladı supermario dışarısı abartı derecede soguk oldugu için battaniyemizi cektik üzerimize ve 4gözle izledik. Gözyaşlarım aktı hatta dizi karakteri Adnan bey behlül ile bihter odadayken içeri girdiğinde supermario bile gerildi. Bugun buraya yazıyorum ileride belki gülerim kendime ama süper bir diziydi. Çok zevkle takip ediyordum son sezonunda izlemeye başlasam bile.

 Dizi bitti biz kritiğini yapıyoruz kimin yerinde olmak istemezdim diye, Ben Nihal'in yerinde olmak istemezdim sanırım bukadar masum bir aşk'ın karşılığı bu olmamalıydı. Supermario'da Ednan bey'in yerinde olmak istemezmiş. Hem kızı hem karısı hem yeğeni heryerden darbeli diyor:)