22 Haziran 2010 Salı

Haftasonu; Pazar Şile'de Deniz Keyfi

Cumartesi günü Nisoşka'nın doğumgününden sonra gece Yıldaşı aldık bize geçtik. Supermario ile gece 04'e kadar Pes oynamışlar. Ben insanca bir saatte uyudum tabi.
Sabah  gözlerimiz yuvalarından çıkmaya yeni hazırken çantaları hazırlayıp yola çıktık. Daha doğrusu ben hazırladım pireler uçuştu 2 kurt adamında üzerinde:) 
Supermario'nun hadi kahvaltıyı ikea'da yapalım fikrine meğer dünden razıymışız gibi atlayarak biranda güruh şeklindeki kalabalığın içinde oturacak sandalye ararken bulduk kendimizi. Ama benim üzerimde denize gidiyoruz diye plajlık elbise vardı devamlı ay dikkat ediyim oy dikkat edeyim şeklinde oturup kalktım. Binbir şaklabanlıkla kahvaltıyı bitirip Media Markt'a bakalım dedik ve o sırada Ps3 bize göz kırptı. Kırpmaz olaydı. bir baktık kasada ödüyoruz :D Saat 09:50'de Şile'ye diye çıktığımız yol'a 11,30'oldu hala orda burda
 dolanıyorduk.
40 dakika'da Şile'ye ulaştık.Bu yaz Şile sezonunu açmış olduk. Aslında limandan giricektik ama Yıldaş iyi yüzemiyor diye kumsala geçtik. Su çok güzeldi, dalgalıydı denizin köpüklerinin arasına atlayıp karaya vurma yarışı yaptık. Çocukluğundan beri su kurbağası olan supermario ikimiside ezdi geçti tabiki. Voleybol oynadık. Su da en çok kim kalır yarışmasında  hakem olarak ben vardım supermario ile yıldaş yarıştılar. Biri dipteyken öteki çıkıyor söyleme diyor supermario dipteyken yıldaş söyleme diyor her ikisinede gözkırpamarak adeletli bir yarış yönettim:D
Evet iki erkek yanyanayken su'da omuza almaca oynuyorlar eve boğmacada oynuyorlar. Ben kaydırma kısmında yanlarında olsamda ah bir kız daha olsaydı bizde güreşseydik diye iç geçirmedim değil. Dışar ıyyy deve güreşimi ne  banel dedim tabi bu repliksiz deniz keyfi geçermi.
 Fotoğraflar çekildi 5taş oynandı, kumlarda tüneller kazıldı, 10 aylık bu sibirya kurduyla aşk yaşandı ben uzaktan sevdim gözlerimle:D Gökyüzü iyice kapayınca hadi dedik toparlanalım. Yola çıktık ve daha Şile çıkışında trafik başladı. 17,30'da çıktığımız yola 2,5saatte 15km yol gidince 4'lüleri yakarak geliş istikametindeki boş yoldan devam eden arabaların peşine takıldık. Ters istikamette 30km hızla giderek yarım saatte İst'e ulaştık. Sanırım böyle yapmasaydık 21,30'u bulurdu eve girmemiz. Aç karınlarımızı Burger'a girip doyurduk sonra eve tam gaz. Öyle yormuş ki su beni. 22:00 de uyumuşum. Supermario ve yıldaş pes'e daldılar gene.
 Benimki kurt, sağdaki supermario'nun papağanmış üstündeki de ibikleri:D, soldaki yıldaşında batman'miş. çok yaratıcıyız sanırım:D