18 Haziran 2010 Cuma

Çok mu Tutucu oldum, Bak bu bile Mahalle Baskısından

Bazen serzenişlerle doluyor içim. Şişiyorum şişiyorum..

Ülkemiz için batı'dan uzaklaştılar diyorlar ya, Araplara doğru yol aldı.
Dün akşam oynanan Fransa Meksika maçının hakemi Yani dünya kupasında Fransa gibi bir ülkenin maçının teslim edildiği hakem Sudi Arabistanlı.
Düşünüyorum, Dünya kupasında tükenmeyen uğultu Vuvuzela'yı
Bizim ev sahipliğimizde böyle birşey olsa insanlarımız tribünlere zurna kemençe ile gitse direk küçümserler.

Geleneklerimizden utanmak gibi birşey var artık. Yeni trend bu.
Bakıyorsun ay kına gecesi mi? ıyy
Diş buğdayı mı ? ıyy
Yöresel kıyafet mi ? ıyy

İçinde benimde bulunduğum yanlışlar var, böyle konuşunca kendim hepsini doğru yapıyormuyum hayır yapmıyorum. Ama asıl olay da bu zaten. Neden bukadar uzaklaşıyoruz özümüzden. Neden telkinler hep yabancı yapmışsa doğrudur?

Cemil İpekçi anlattı tv duydum, eskiden kadınların gerdek gecesinde gelin dua'nı çıkarınca damat üzerinde 2rekat namaz kılarmış. Evlilik kurumuna, kadın'a aşk'a  Gösterilen mahremiyete bakarmısın. Allah'ın huzuruna en masum şeyle çıkıyor.

Şimdi diş buğdayını baby shower'lar, kına gecesini bekarlığa veda'lar aldı.

Devamlı kendi kültürünün yaptığı herşeyi küçümseyen bir millet olduk çıktık.  Bugün dünya'da hangi öğretiler daha çok ilgi çekiyor. Hep özünü korumuş milletler.

Birde deriz ya ay Türkiye'nin yerini bilmiyor hala deveye bindiğimizi sanıyorlar.
Tabi sanarlar sen kimsin ki? Özün ne?
5. sınıf bir ülke, daha kendi vatanaşın sana değer vermiyor elin yarım akıllısı neden tanısın bilsin.

Ben şilî'yi nasıl tanımıyorsam bilmiyorsam o  uruguaylı da beni bilmez Bir İngiltere Almanya değilsin ki..
Sen Türk'sün ama kendi kimliğini Batı'^ya onaylatma ihtiyacı duyan'