17 Haziran 2010 Perşembe

Atla Gel Sende

Yaz'ın en güzel zamanarı geçiyor Haziran ayını bile yarıladık. Ama Supermario'nun mesaileri yüzünden bahçe'nin tadını çıkaramıyoruz. Çiçekler kurumuş hep bakımsızlıktan. Benımde hiç çıkıp tek başıma oturasım yok. Süpürmeye bile elim gitmiyor. 1 aydır resmen iş yapmaz yemek yapmaz oldum evde supermario yok diye.
Geliyorum kendime aperatif birşeyler hazırlayıp yayılıyorum tv karşısına. Ya da bazen oyalanmak için birşeyler kesip biçiyorum. Dün akşam uzundur yememek için direndiğim makarna yaptım kendime.
2 Dolu tabak yedim nasıl bir vicdan azabı. Göbeğim 3 aylık hamile gibi şişti, bol asitli kola'yıda zerk ettim bünyeye oh gelsin kaloriler gitsin kaloriler.

Bugun Regaip Kandili. Allah herkesin dualarını kabul etsin.
Kısmet olursa akşam eve gidince dua edeceğim, nefes aldığımız her dakika için şükürler olsun.