24 Haziran 2010 Perşembe

Üşüdüm

Bugun Haziranın 24'ü. Kişisel yakın tarihimin son 5 yılını düşünüyorum ama ı ıh hiç bukadar üşümemiştim. Birde ben tarihleri eskiden çok çabuk hatırlardım ama artık özel bir gün'e yakınsa çıkarıyorum. Kendi matematiğimi kurmuş alt benliğim. 22 Haziran Nisoşka doğdu deyip ogünü nasıl geçirdiğimden yola çıkıyorum ve sonuç son 5 doğum günü böyle bir sıcak yok kayıtlarımda.
Birde uzun yolculuklarda hep gittiğim yerlerin km'lerini düşünerek hesaplarım nekadar kaldığını. Mesela 250 km diyor tabela uvv daha 1 Şarköy'lük yolumuz var o da 3 saat eder. Yaşadıklarıma ben" katmayı seviyorum sanırım.

Dün Supermario'nun annesinde toplandık maaile. Almanya'dan kuzeni ve eşi gelmişler bayağı keyifli geçti.  Firuu'nun 8 aylık bebeği uzun zamandır bebek görmeyen bizlere ne iyi geldi. Maşallah birde sevimli gık'ı çıkmıyor. Supermario onu korka korka aldı kucagına bir tutuşu var yakıştımı devamlı deyip durdu.
Sevgilim yakışıklı bir baba olacak zamanı gelince çok tatlıydı kucağında bebekle.