1 Haziran 2010 Salı

Otur Sıfır

Bazen minik şeyleri büyütmekte üstüme tanımıyorum. Duracağım zamanı kontrol edemiyorum.
İnsan başkasına akıll verirken güzelde uygulamaya gelince neden sıfırda kalıyor.
Bugun yeni ve güzel bir gün. Sıcaklık 32 derece ve Salı:)
Pazartesileri hiç tatlı olmuyorum bu kesin kararım. Haftasonunda kalıyorum.

Dün öyle erken uyudum ki 21:00, supermario'nun geldiğini duymamışım.
Sonra uyandım dermanım yoktu benımde onunda , dışarı çıkıp hava almak istedim.
Karpuz yedim serinledim.

yorganı kaldırdım, battaniyeye geçiş yaptım nihayet.

* Tr'den Gazze'ye yardım için giden gemi'ye, İsrail kendi sularına silahlı girdiğimizi beyan ederek silahla saldırdı. Şimdi birçok yerden kınama geliyor. BM'den ordan burdan.

 Giden gittiğiyle kalacak bu hep böyle ama şuna inanamıyorum, Amerika Irak'a girdiğinde gerekcesi nükleer deneyler yapıyor bu insanlık için kötü diyerek kelle paça daldılar. Kaldı ki adamlar kendi topraklarındaydı.

 Şimdi bizim insanımız vuruluyor, elimiz kolumuz bağlı habire kınama gönderiyoruz. Adamlar dünya'ya kafa tutuyor hiçbişi olmadığı halde Milenyumda savaş çıkarıyorlar biz gerçekten canımız acıdığında bile sesimizi çıkaramıyoruz. Nasıl bir acizliktir bu anlamıyorum.

ABD'nin İsrail'e poposuna vurarak terbiye etmesine birkaç ülke'nin daha cılız tepkisi eklenince gidenler geri geliyormu.  Sivil toplum örgütleri toplanarak çok iyi yapıyorlar. Bireysel tepkisini herkes koymalı.