10 Haziran 2010 Perşembe

Dövdürdük

Aslında ne çok şey birikti 3 haftadır supermario'nun sabahlara kadar çalışması beni hem üzüyor hem sıkıyordu. Cuma sabahlayınca işyerinde cumartesi izinliydi ve geç uyandı 13:00 gibi kahvaltı etmeden aku'yu ziyarete gittik evine. Onu çok iyi gördüm çabuk toparlanmış ve enerjisi yerindeydi. Ayın 27'inde iş başı yapıcak msn'im onsuz bomboştu, aşkı tantuni onsuz yarımdı:P
aku'nun evinden ilginç bir çiçek bayıldım bayıldım

 Supermario'nun uzun zamandır dövme yaptırma isteği vardı. Hatta deneme için asetatlı kalemle kendisi çizmiş kocaman bir T koluna bak böyle istiyorum diye. Nekadar yaptırma dur baska birşey gelir aklına desemde dinlemedi. Bebişlerimiz olunca ensesine isimlerini yazdırıcakmış tatlı geliyor kulağa :) Basdık gaz'a gittik dövmeciye.
Bir harf için dakikalar yetmedi neredeyse saatlerce orada kaldık. Çocuk bize harf karakteri göstermekten felak oldu. En sonunda T harfine alta eklenmiş Ö harfinde karar kıldım. Kıldım diyorum çünkü supermario'ya kendi dövmen sen karar ver dedikce senin içine sinmesi önemli diyip beni stresse soktu.

Çocuğun eli hızlıydı bileklerimizdeki dövmelerden bile hızlıca bitirdi koskoca dövmeyi. Bayağı kanadı ama keyfi yerindeydi hiç takmadı kocim. He bu arada kahvaltıyı 17:00'de yaptık anca sıra geldi:P
Bende omzuma istiyorum ama o sırada canım istemedi, bakalım keyfim nezaman istiycek :)
Bittiğinde güzel olduğunu görmek herşeye değiyor sanırım.

Pazar günü ise İş dünyası programında Şampi pide'nin sektördeki yerini anlatan bir program izledik izlemez olaydım canım nasıl pide istedi öyle böyle değil biz gene kahvaltı yapmadan 14:00 gibi güzel bir pide yapan yer bulmak üzere yola koyulduk. O kuşbaşılı pideyi yerken kapanan gözlerim dile gelse peh. süperdi

Karı Koca kahve dünyasında attık yorgunluğumuzu, çay kahve kültürümüz olmadığı için çok sık tercih etmiyoruz hadi gidelim diye.Supermario damla sakızlı türk kahvesi söyledi gazete okurken dalmış hafif soğumuz kahve'de o nunda bır içişi var sanki buzlu kolayı tepesine dikiyor:P Bende cheesecake dışında farklı birşey yiyim dedim ama berbattı.

Akşam evimize dönüp zörvayvırı izledik :P