3 Haziran 2010 Perşembe

Kara Sular İnmez Çıkar

Saçlarımın röflesini yeniledikten sonra  o Avm senin bu Avm benim gezdim. Hazır supermario geç gelecek diye karşıya geçmeyeceğim annemde kalacağım tadını cıkarayım dedim. Annemlere söylemedim size gelicem diye. Önce bir yemek yedim tekbaşıma sonra gezdim mağazaları. Ayaklarıma kara sular indi. Yoruluyorum ama oturmak istemiyorum.

Kendi başıma gezmeyi çok seviyorum kafam rahat hadi diyen biri olmadan dolaşmak çok güzel. Birde annemlerin oturdugu semte göre biz dağ başında kalıyoruz. Onun evinin oralarda yürüme mesafesinde 3 avm var. Bizim orada çıkınca illa Lador olmak zorunda yoksa yapacak hiçbirşey yok. Ters orantı annemlerin orda evler eski ama semt merkezi, bizim semt dağ başı ama evler yeni. İşte herşeyin bir kusuru var.

22:00 gibi annemlere geçtim kapıda beni görünce şok oldular hani supermario diye arıyorlar alışık değiller ilk defa kendim gittim kalmaya ve o saatte:P

Öpüşüp kaynaştıktan sonra sohbet muhabbet geceyi yarıladık. Gece msj cekmiş koci şimdi gördüm bende.
aklımdan da insan  bir msj ceker" diye geçmişti sabah msjı görünce nekadar utandım anlatamm:D