8 Haziran 2010 Salı

Yağmurla Gel

Ben Evlenmek için tarih düşünürken aklımda yaz gelini olmak vardı, Hayatının en önemli günlerini Mart ayında yaşamış ve herdaim kara kış'a maruz kalmış biri olarak en azından evlilik yıldönümlerimiz temiz hava'da kutlayalım istiyordum. Ben eylül demiştim, hafiften essin rüzgar hafiften güneş güzel bir ay diye. Supermario ve ailesi neden okadar beklicez haziranda yapalım deyince Haziran'a kaydı tarih. Çok yakın tarih stresslerimi bir kenara atıp Tamam dedim o da güzel hava günlük güneşlik olur.
Böyle bir yağmur olamaz, Tuku senin kaderin yağmur yaş alsana alsana diye ardı ardına vurdu kroşeleri hava bana. Silecek yetişmedi o derece bir yağmur. Moralimizi bozmadık neticede piknik yapmaya gitmiyoruz diye:)
Ataşehir Develi'ye ulaştık sonunda. Lador'dan inip kapıdaki Şemsiye tutan vale'ye ulaşana kadar ıslandım saçlarım fönlü değildi Allah'tan üzülürdüm sanki şarr diye biri su tuttu tepemden. Hediyemi pazar günü almıştı zaten, ne alıyım sana dediğinde ayakkabı dememe artık şaşırmıyor. Aşırı yoğun 15günlük mesailerinden dolayı bu seferlik süpriz olarak olmadı bilakis bana sordu ne istersin diye bende normalde böyle bilerek hediye alışverişini sevmesemde ayakkabı dedim ve afettim:P
Bende hediye alıcak zaman bulamadım ama varlığım hediye diye düşündüm:P Nasıl bir megalomanlıktır bu yarab!  Garson bana bişi demiş bende menü'yü istermisiniz anladım "tabi tabi" yaptım. Çünkü busefer değişik birşey yemek istiyordum. Mezeleri getirdi ben sadece çiğ köfte ve salata ve beyti istedim baska birşey istemiyorum dedim. Garsonda çiğ köfte zaten gelicek burdan bir arzunuz dedi. Bende istemediğimi belirttim. Supermario da meze arabasına baktı baktı baktı ve ensonunda patlıcan ezme aldı. Ben onun zoraki aldığını anladım ama bişi demedim sadece baktım. O da ben patlıcanı cok severim diyerek yemeye başladı.
Saatler sonra garsonun mezelerden birşey istemisiniz dediğini benimde gayet net bir tonda tabi tabi dediğimi bunun üzerine gelen mezelerden hiçbirşey istemeyince garsonu boş göndermemek için meze seçtiğini oyüzden yediğini söyledi:D Ben mezeyi menü anladım dedim, karışıklık olmuş ama ben diyorum zaten benim kocama herşey satılabilir dünyanın en kolay vicdan yapılabilir kalbine sahip,  bir bana zorluk cıkarıyor :P
Bir ara kayboldu yemekteyken Lavoboya diye, Lador'a bindiğimde oturduğum koltukda çiçeği görünce saçlarındaki tshirtündeki ıslaklığın sebebini anladım yüzünü yıkamamış işler çevirmiş gene:)

2 senenin özeti bir gece daha yaşadık, Nice sağlıklı, aşk dolu yıllara:)