12 Temmuz 2010 Pazartesi

Galata Kulesinden

Kahvaltımızı yaptık hava soğukmu sıcakmı anlamaya calısırken vurduk yollara kendimizi. Cumartesi nekadar yağmurluysa pazar okadar güzeldi. Hatta dedik deniz'e bile gidilirmiş sabahtan anlalasaydık Şile'ye. Ben cok sevdim bu haftasonunu İstiklal'in diğer yüzündeydik Turistlerin arasında turist olduk.

Galata Kulesine bir sokak kala çamaşırlara yazılan bir sitem:)
İhtişamıyla içeri girmek isteyenlerin önünde uzun kuyruklar oluşturduğu Galata Kulesi. Ben oturdum supermario bekledi sıra, sonra kuyruk başına geçince bende gittim yanına.
Biletlerimizi aldık. Yerli iki kişi 10 TL, Yabancılar için 20TL. Adam Supermario'ya beni göstererek yanınızdaki bayan turtist mi dedi. Yok dedik ama nasıl merak ettim acaba hangi ırka benzetti beni diye :P
Aslında merdivenleri var ama asansörle bile 7kat 10-12 sn süren biryer tahmin edemiyorum yürümeyi.
Çok yüksekti Çok. Manzara müthişti Zamanında İtfaiye olarak yapılması sonra her fethedene göre farklı farklı kullanılması Bir depremden etkilenmiş sadece. Hala dimdik ayakta.
Güneş Çok vuruyordu turtistlerin eline yarım ingilizcemle fotoğraf makinamızı verip bizi çekmelerini istedim bolca. Herbirine gülücükler attım görsen BM iyi niyet elçisi gibi çalıştım :p
 Yorulduk ama değdi.
Aslında daha birçok yere gittik ama yeterli bukadar şimdi.
Hatırlıyım diye not olsun girmediğimiz delik kalmadı:P