1 Temmuz 2010 Perşembe

Zor Parkur

Akşam Tocacım patatesli börek istedi, aşeriyor hergün mübarek:D Bende iş çıkışı aldım malzemeleri birtek patates almadım evdeki patatese güvenip. Patatesler çürümüş meğer leş gibi kokmuş aralarından temizlerini ayıklamaya çalıştım eminim başkası olsa elini sürmez toptan atardı. Ama en nefret ettiğim şey yemek atmak. nerdeyse evde hiçbirşeyi atmıyorum herhangibir şey bozulmadıktan sonra.Onu bulamayanlarda var şımarıklık yapmanın manası yok. Patatesleri ayıklamak ve semizotunu temizlemek bana öyle zaman kaybettirdiki ben mamaları hazırlarken Tocam akuşu indiği yerden almaya gitti. Sahalara döndü Akuş, azcık pimpirikli "ama ossun o da bi insan" neticede haha.

Mama faslımız bittikten sonra Akuş'a rahat birşeyler verdim giyinmesi için üstüne benim elbisenin ayrı renk ve modelinde olan elbiseyi verdim supermario bizi gördü copy paste mısınız siz bu ne hal diyor.
Terasa'nın rahibeleri gibi Pes'in başına oturduk. Yarış tarihinde olmayacak şeyler oldu Akucan diğer pilotların üzerine çıktı onları kuyuya attı en derinlere ben kendi parkurumu bıraktım ona yön tarif ediyorum supermario karnına kramp girdi Aku neler yapıyorsun sen diye ahaha.

İkimiz arasında oyunu kazanan supermario ile yarışcaktı ben kazandım ama onu yenemedim tabi. Tek başarım şu ana kadar 12 pilot içinde 8. olmak o da akuylayken, supermarioda onuda yapmıyorum. Neyse nargile meyve falan supermario masayı donattı gören diyor hangisi kız hangisi erkek diyecek keyfiniz yerinizde bakıyorum. Supermario'nun 1.liğiyle pes'i bırakıp makara gırgır geceyi bitirdik. Sabah akunun şansına servis öyle hızlı geçti ki 7,30'da bindik 7,50'de indik .