10 Ocak 2012 Salı

evde beni bekleyen halini severim :p

Dün Supermario evde kalınca bir hamarat olmuş tadından yenmez.
Ben erkeğimin evde, işten gelmemi bekleyen hallerini severim diye dalga geçtim haha . Ayakkabı odacığını düzeltmiş süpürmüş toplamış ortalığı bebi'yi yedirmiş ben geldiğimde camda beni bekliyorlardı ikisi.Çok tatlılardı.

Bebi ile oynaştık 24 saatin 12 saati yollarda geçiyor malum iş güç kalan 2,5  3 saatde yedir altını değiştir uyusun uyansın derken ne kadar görebilirsem kardır diye supermario'ya bırakmıyorum resmen.

Dün bolca gördü o diye yapışık ikiz gibiydik evde bebiyle.
Öksürüğü iyiye gidiyor şükür ama hırıltı devam ediyor takipteyim.

Ve tikli bebi, heryerinden gıdıklanır mı ya, sırtını ovayım azcık dedim gülmekten yarılacak, dizkapağının altından gıdıklandığını da supermario buldu. Burdan da gıdıklanılır mı dedi onda denedik o da gıdıklanıyor :p Babası kılıklı. Canımsınız